جاهای‌ دیدنی نمک آبرود

نمک آبرود یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در شمال کشورمان ایران است که در استان مازندران و ۱۲ کیلومتری جاده چالوس قرار گرفته است. این منطقه گردشگری و توریستی علاوه بر محیطی سرسبز و طبیعتی بکر، آب و هوای بسیار معتدل و مناسبی دارد و از این رو در تمامی فصول سال میزبان گردشگران بسیاری از سراسر کشور می‌ باشد. تله کابین نمک آبرود یکی از مشهورترین جاذبه های گرشگری نمک آبرود است که توجه مسافران زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین پارک های جنگلی شمشاد و بنفشه و دامنه های جنگلی، جاذبه های طبیعی فوق العادی ایجاد کرده اند که موجب محبوبیت بیشتر شهرک نمک آبرود در میان طبیعت گران شده است. علاوه بر جاذبه های تفریحی و گردشگری متعدد در این منطقه، وجود امکانات رفاهی مانند رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، محل های اقامتی و غیره یکی دیگر از دلایلی است که بیشتر گردشگران نمک آبرود را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. در ادامه این راهنما قصد داریم به معرفی جاهای دیدنی نمک آبرود و جاذبه های طبیعی و گردشگری آن بپردازیم.

جاهای دیدنی نمک آبرود

نمک آبرود کجاست و مسیرهای دسترسی به آن

نمک آبرود یک شهرک توریستی گردشگری در شمال کشور است که به دلیل وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی فراوان، آب و هوا و شرایط اقلیمی مناسب در میان گردشگران و مسافران شهرت زیادی پیدا کرده است. تله کابین، سورتمه، کارتینگ و پینت بال از جمله محبوب ترین جاهای تفریحی نمک آبرود محسوب می شوند. شهرک نمک آبرود با دارا بودن بلندترین خط تله کابین در کشور شناخته می شود. تله کابین نمک آبرود از دریای خزر در شمال کشور شروع شده و به رشته کوه های البرز می رسد. این شهرک وسعتی بیش از ۶۵۰ هکتار دارد و علاوه بر جاذبه های تفریحی و گردشگری و امکانات رفاهی متعدد، در مناطقی از آن شهرسازی نیز انجام شده است. بنابراین اگر قصد اقامت در این منطقه را دارید، می توانید علاوه بر ختل ها و اقامتگاه های نمک آبرود، در اقامتگاه های بومگری آن نیز اقامت داشته باشید. محل دقیق قرار گیری شهرک توریستی نمک آبرود، ۱۲ کیلومتری جاده چالوس و مابین شهر چالوس و تنکابن است.

آدرس شهرک نمک آبرود: استان مازندران، كيلومتر 12 جاده چالوس، تنكابن - شهر توريستي نمك آبرود

تاریخچه نمک آبرود

در سال ۱۳۶۴ مسئولان یک طرح توسعه برای قسمتی از زمین های نمک آبرود ارائه دادند. در طرحی که ارائه شد، یک ساختار اصلی از خیابان های اصلی و فرعی وجود داشت و ساختار اصلی آن با بخش مسکونی نمک آبرود ارتباط داشت. این شهرک توریستی در واقع تاریخچه طولانی ندارد و حدود ۶۵۰ هکتار از زمین های منطقه را به خود اختصاص داده است. هدف از ایجاد نمک آبرود ایجاد یک مکان تفریحی و گردشگری برای مسافران و گردشگران داخل و خارج از کشور بود. نمک آبرود همچنین دارای مناطق مسکونی بوده که مساحت این منطقه نیز بیش از 230 هکتار می باشد. هر یک از محله های نمک آبرود، یک محله مرکزی در ساختار خود دارند که امکانات خدماتی مختلف را به ساکنین و گردشگران ارائه می دهند. در ادامه با معرفی مناطق دیدنی نمک آبرود، این شهرک توریستی بی نظیر، همراه ما باشید.

بهترین مناطق تفریحی نمک آبرود

معرفی جاهای دیدنی شهرک نمک آبرود

مکان های دیدنی نمک آبرود بسیار متنوع و گوناگون بوده و همین موضوع بر محبوبیت این منطقه افزوده است. شهرک توریستی گردشگری نمک آبرود به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد با آب و هوای معتدل و مناسب، پوشش گیاهی منحصر به فرد و جاذبه های طبیعی و تفریحی متنوع، گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است. از جمله معروف ترین جاهای دیدینی نمک آبرود می توان به تله کابین، زیپ لاین، سورتمه سواری، مجتمع پروازی و فرودگاه تفریحی نمک آبرود، آموزش با هلی کوپتر و هواپیما، مجتمع های ورزشی متعدد، دریاچه لاک پشت ها، پیست کارتینگ، پیست ماشین سواری و موتور سواری، پیست دوچرخه، پینت بال و تنیس، پیست اسکیت برای کودکان و بزرگسالان، غرفه های صنایع دستی، باشگاه تیراندازی، اسکای واکر و همچنین پاور هنگ گلایدر، بازارچه محلی نمک آبرود، سینما 6 بعدی، گیم لند و شهرباز و رستوران، کافی شاپ و امکانات رفاهی لوکس اشاره کرد.

تله کابین

تله کابین نمک آبرود در سال ۱۳۷۲، تاسیس شد و یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری نمک آبرود محسوب می شود. تله کابین نمک آبرود عنوان مرتفع ترین و بزرگترین تله کابین کشور را به خود اختصاص داده است. تله کابین معروف نمک آبرود در بخش جنوب شرقی این شهرک قرار گرفته است. اولین خط این تله کابین در ارتفاعی 970 متری از سطح زمین قرار گرفته است و در مدت زمانی حدود 12 دقیقه مسیر را طی می کند و 42 کابین دارد. خط دوم تله کابین نمک آبرود در ارتفاع 700 متری از سطح زمین قرار گرفته است و دارای 35 کابین می باشد. در واقع تله کابین نمک آبرود به جذابیت بیشتر این منطقه افزوده است. شما با سوار شدن روی خط یک این تله کابین می توانید در مدت زمانی کمتر از ۱۵ دقیقه به قله کوه مدوبن برسید و شهر را از ارتفاع بالایی تماشا کنید. خط دوم این تله کابین تا قله دیوحمام ادامه دارد. قله دیوحمام منظره بی نظیری دارد و آب و هوای آن نسبت به مناطق دیگر نمک آبرود، کمی سردتر است.

تله کابین نمک آبرود

سورتمه

پیست سورتمه سواری یکی دیگر از جاهای تفریحی نمک آبرود است که برای اولین بار در کشور، در این شهرک گردشگری تاسیس شد. سورتمه سواری یکی از تفریحات جذاب و به یاد ماندنی در شهرک نمک آبرود است که لذت و هیجان را در میان فضای انبوهی از درختان برای گردشگران به ارمغان می آورد. سورتمه نمک آبرود با سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت مسیر ۱۲۵۰ متری را طی کرده و سرعت، هیجان و همچنین زیبایی ‌های طبیعی این شهرک گردشگری را به نمایش می‌ گذارد. سورتمه نمک آبرود در حال حاضر عنوان طولانی ‌ترین پیست سورتمه سواری در کشور را به خود اختصاص داده است. پیست سورتمه نمک آبرود در قسمت پایین این منطقه قرار گرفته است و برای رفتن به پیست نیازی به سوار شدن به تله کابین نیست. توجه داشته باشید که کودکان زیر ۵ سال نمی توانند به تنهایی سوار سورتمه شوند و کودکانی که بین ۵ تا ۱۰ سال سن دارند، نیز باید با والدین خود سوار بر سورتمه شوند.

زیپ لاین 

زیپ لاین نیز یکی از تفریحات هیجان انگیز و جذابی است که می توانید در شهرک تفریحی نمک آبرود آن را تجربه کنید. برای استفاده از زیپ لاین و تجربه این تفریح جذاب باید با کمک تله کابین به ارتفاع بالایی بروید و سپس با استفاده از زیپ لاین از میان جنگل های انبوه نمک آبرود بگذرید. عبور از میان جنگل های انبوه با استفاده از زیپ لاین بسیار لذت بخش خواهد بود. توجه داشته باشید که برای انجام زیپ لاین باید از تجهیزات و لباس مناسبی استفاده کنید تا امنیت و سلامتی شما به خطر نیفتد. زیپ لاین یکی از جذاب ترین و مهیج ترین جاهای تفریحی نمک آبرود است که برای انجام آن باید از تجهیزات مناسب استفاده کنید. در زیپ لاین هنگامی که به قرقره‌ وصل شده و به سمت دره سرازیر می شوید، معنای واقعی هیجان را درک خواهید کرد. 

زیپ لاین نمک آبرود

پل معلق 

شهرک توریستی نمک آبرود دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری متعددی است که از جمله معروف ترین آن ها می توان به بازدید از پل معلق نمک آبرود اشاره کرد. پل معلق نمک آبرود بسیار مشهور است و به عنوان یکی از زیباترین مناطق دیدنی نمک آبرود شناخته می شود. این پل بسیار باریک بوده و در میان درختان جنگل های انبوه و و پرپشت ساخته شده است و اغلب اطراف آن را مه فراوانی فرا گرفته است. گردشگران به هنگام عبور از این پل مرتفع در وسط جنگل و تکان‌ های ریزی پل به هنگام حرکت، حس هیجان و ترس لذت بخشی را تجربه می کنند. پل معلق نمک آبرود از چوب و طناب ساخته شده و از عرض کمی برخوردار می باشد، به طوری که فقط یک نفر می ‌تواند از روی آن عبور کند. این پل معلق مشهور در ارتفاعات بالایی از نمک آبرود قرار گرفته و برای تجربه این هیجان لذت بخش باید روی خط یک و سپس خط دو تله کابین سوار شوید.

پیست موتور چهارچرخ 

پیست موتور چهارچرخ نیز یکی دیگر از جاهای تفریحی نمک آبرود است که تجربه ای هیجان انگیز و لذت بخش برای گردشگران به ارمغان می آورد. در پیست موتور چهارچرخ نمک آبرود شرایطی برای مسافران فراهم شده تا بتوانند سواری در موتورهای آفرود را تجربه کنند. این پیست یکی از مهیج ترین جاذبه های تفریحی و بسیار جذاب شهرک نمک آبرود می باشد که گردشگران در آن می توانند در جاده های خاکی با استفاده از موتورهای چهارچرخ آفرود کنند و حرکات نمایشی بسیاری انجام دهند و از این طریق تجربه لذت بخش و هیجان انگیزی به دست آورند. پیست موتور چهارچرخ نمک آبرود همه روزه از ساعت نه صبح تا هفت شب آماده استقبال از گردشگران و مسافران این منطقه می باشد. در صورتیکه تا کنون سوار موتورهای چهارچرخ نشده‌ اید، نگران نباشید، چون مسئولان و کارکنان این مجموعه به شما آموزش های لازم در این زمینه را ارائه خواهند داد.

پیست موتور چهارچرخ نمک آبرود

تفرجگاه ساحلی 

پارک ساحلی نمک آبرود و یا به اصطلاح تفرجگاه نمک آبرود، از جمله محبوب ترین پارک های ساحلی در ایران محسوب می شود که در فصول گرم سال و به خصوص فصل بهار و تابستان میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است. ساخت این مجموعه تفریحی و گردشگری به رشد این منطقه کمک شایانی کرده و به جذابیت این شهرک تفریحی گردشگری افزوده است. تفرجگاه ساحلی، یکی دیگر از مناطق دیدنی نمک آبرود است که امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی از جمله شنا در پارک ساحلی، جت اسکی، قایق سواری، شاتل، پاراسل، هاور کرافت، پیست موتور و ماشین ATV، دوچرخه سواری، پیست اسب سواری، شهربازی و رستوران و کافه و آلاچیق را شامل می شود. برای وارد شدن به تفرجگاه ساحلی نمک آبرود و استفاده از امکانات تفریحی آن، باید مبلغی را به عنوان هزینه ورودی پرداخت کنید.

فرودگاه تفریحی

فرودگاه‌ های تفریحی از جمله جذاب ترین و خاص ترین مراکز تفریحی در هر شهر و‌ کشوری محسوب می شوند که در آن ها می توان پرواز بر ارتفاعات را تجربه کرد. برای افرادی که خلبان نیستند اما به پرواز و خلبانی علاقه دارند، فرودگاه های تفریحی تجربه لذت بخشی برای آن ها خواهد بود. یکی از جاهای تفریحی نمک آبرود، فرودگاه تفریحی این شهرک توریستی است که در سطح کشور بسیار محبوب و مشهور می باشد. مجموعه فرودگاه تفریحی نمک‌ آبرود در استان مازندران با دارا بودن خلبان های حرفه ای و کادری مجرب، امکان هدایت هواپیماهای گلایدر، پاراگلایدر، بالن، چتر و کایت را برای گردشگران فراهم می کند و خاطراتی فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می زند.


سینما ۶ بعدی

یکی دیگر از جاذبه های توریستی و تفریحی نمک آبرود سینمای 6 بعدی آن است که گردشگران در آن می توانند هیجان بی نظیری را تجربه کنند. سینمای ۶ بعدی نمک آبرود در راستای سیاست های شهر و همچنین مبنی بر توسعه مكان های تفریحی متعدد، در سال 1390 به بهره برداری رسید. از سال 1390 و با توجه به کیفیت فیلم های اکران شده در این سینما و تجهیزات آن، مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. سینمای ۶ بعدی در واقع یکی دیگر از مکان های دیدنی نمک آبرود است که می توانید با سفر به این شهرک توریستی و گردشگری از فیلم های محبوب این سینما دیدن کنید.

پینت بال

پینت بال یکی از بازی های تفریحی گروهی است که امروزه میان قشر جوان بسیار رایج شده و بیشتر مردم حداقال یکبار آن را تجربه کرده اند. پیست پینت بال اغلب در فضاهای سرپوشیده و با موانع مصنوعی ایجاد می شود، اما در شهرک توریستی نمک آبرود یک پیست پینت بال بزرگ در قسمتی از جنگل ایجاد شده است که گردشگران و مسافران این منطقه همراه با دوستان خود می توانند هیجان بی نظیری را تجربه کنند. پیست پینت بال، یکی‌ دیگر از جاهای دیدنی نمک آبرود است که تمامی روزهای هفته از ساعت 10:30 صبح تا 10:30 شب آماده خدمت رسانی و میزبانی از مسافران و گردشگران می باشد.

پینت بال در نمک آبرود

پارک جنگلی نمک آبرود

پارک جنگلی نمک آبرود با مساحتی بیش از ۲۰۰ هکتار ایجاد شده و پوشش گیاهی منحصر به فردی را دارا می باشد. پارک جنگلی نمک آبرود یکی از محبوب ترین مناطق دیدنی نمک آبرود است که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. درختان انبوه و پوشش گیاهی منحصر به فرد که در این جنگل ایجاد شده اند، به طراوت و زیبایی بیشتر این منطقه افزوده است. درختان این جنگل قدمت طولانی دارند و طول عمر آن ها به بیش از ۲۰۰ سال می رسد. درختان و پوشش گیاهی در جنگل های نمک آبرود شامل درختان ممرز و مازو، درختان توسکا در کنار جلگه های مرطوب، درختان انجیلی در ارتفاعات کم، افرا، نارون و اوجا، درختان نمرا و همچنین درختان شاه بلوط و راش می باشد که از لحاظ محیط زیستی، بسیار اهمیت دارند.

آکوالیون نمک آبرود 

اگر می خواهید به یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری نمک آبرود سفر کنید آکوالین انتخاب درستی است که در استان مازندران و شهرک نمک آبرود جای دارد. این مجموعه توریستی به منظور ایجاد یک فضای شاد، با نشاط و جذاب احداث شده است. محور اصلی در این مجموعه توریستی بر اساس نمایش شیر دریایی می باشد که می تواند گردشگران را برای ساعتی سرگرم کند. مجموعه تفریحی آکوالیون واقع در نمک آبرود، امکانات متنوع و متعددی دارد که از جمله آن ها می توان به آکواریوم، برکه فلامینگوها و رستوران ها و کافی شاپ ها اشاره کرد. یکی از جذاب ترین بخش مجموعه تفریحی آکوالیون، به حرکات نمایشی و مهیج شیردریایی اختصاص داده شده است که توجه مسافران و بازدید کنندگان این منطقه را به خود جلب کرده است.

آکوالیون نمک آبرود

باشگاه تیراندازی

 تیر اندازی برای اولین بار در سال 1892 و در کشور بریتانیا به رسمیت شناخته شد و پس از مدت کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرد. باشگاه تیراندازی که در شهرک نمک آبرود واقع شده است، دومین باشگاه تیراندازی ایجاد شده در کشور است که در مساحتی به وسعت 50 هزار متر مربع تاسیس شده و به بخش های مختلفی تقسیم بندی شده است. تیراندازی تراپ و اسکیت جزو بزرگترین قسمت این باشگاه تیراندازی محسوب می شود. این باشگاه تیراندازی یکی از هیجان انگیزترین جاهای دیدنی نمک آبرود است که امکانات مختلفی را به مسافران و گردشگران ارائه می دهد. از جمله این خدمات تفریحی می توان به میدان تراپ، کیدان تیر و کمان، زمین مسابقات تیراندازی، فوتبال دستی و رستوران ها و کافی شاپ ها اشاره کرد. باشگاه تیر اندازی نمک ابرود در تمامی روزهای هفته به جز تعطیلات رسمی، آماده میزبانی و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد.

شهربازی

اگر به همراه خانواده و کودکانتان به نمک آبرود سفر می کنید حتما از شهربازی این مجموعه دیدن کنید. شهربازی یکی دیگر از جاهای تفریحی نمک آبرود است که با دارا بودن دستگاه های استاندار و مجهز، تجربه بی نظیری به کودکان و بزرگسالان هدیه می دهد. شهر بازی نمک آبرود همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11 شب آماده ارائه خدمت به بازدید کنندگان و گردشگران می باشد. علاوه بر دستگاه های مختلف در شهربازی، تفریحات دیگری مانند سینمای چهاربعدی، نمایشگاه حیوانات و بازارچه محلی نیز در شهربازی نمک آبرود قرار گرفته است. این مجموعه در جاده چالوس، شهرک نمک آبرود و کنار فرودگاه تفریحی و باشگاه تیراندازی قرار گرفته است و بازدید گردشگرات از این مجموعه لذت و هیجان را برای آن ها به ارمغان می آورد.

شهربازی نمک آبرود

پیست دوچرخه سواری

پیست دوچرخه سواری از جمله جاهای تفریحی نمک آبرود محسوب می شود که مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگران واقع شده است. پیست دوچرخه سواری نمک آبرود، اولین پیست جنگلی در ایران است که به گردشگران این منطقه اختصاص داده شده است و می توانند با خیال راحت و امنیت بالا در این فضای منحصر به فرد، دوچرخه سواری کنند. در این منطقه همچنین یک پیست دوچرخه سواری مجزا و با فضایی محصور شده برای بانوان ایجاد شده است که می توانند از دوچرخه سواری در این پیست جنگلی لذت ببرند. این مجموعه در تمامی روزهای هفته به جز تعطیلات رسمی، آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران از سراسر کشور می باشد.

کارتینگ نمک آبرود

نمک آبرود تفریحات و مهیج و جذابی دارد که یکی از محبوب ترین آن ها در بین گردشگران، پیست کارتینگ می باشد. کارتینگ نمک آبرود در بخش پایینی این مجموعه تفریحی واقع شده است و برای دسترسی به آن نیازی به استفاده از تله کابین نیست. اگر برای اولین بار است که می‌ خواهید این تفریح هیجان انگیز را تجربه کنید، می توانید با تماشای یک ویدیو کوتاه در این مجموعه، مهارت کافی را برای استفاده از آن به دست آورید. پیست کارتینگ نمک آبرود با استانداردهای لازم طراحی و ساخته شده و برای بزرگسالان و نوجوانان پیست متفاوت با امکانات مختلف را در نظر گرفته است. پیست بزرگسالان که برای افراد بالای 15سال طراحی شده است و مسیر آن 600 متر و حداکثر سرعت آن  80 کیلومتر در ساعت می‌ باشد. درحالیکه پیست نوجوانان برای افراد بالای 8 سال طراحی شده و مسیر آن  200 متر و حداکثر سرعت آن 40 کیلومتر در ساعت می باشد.

کارتینگ نمک آبرود

مراکز خرید نمک آبرود

بازدید از مراکز خرید و خرید کردن بخش اصلی و جذاب سفر است و هر سفری بدون خرید معنایی ندارد.    گشت و گذار در بازار و مراکز خرید در طول سفر، از جمله لذت بخش ترین تفریحاتی است که می توان تجربه کرد. اگر مقصد سفر شما نمک آبرود است، نگران خرید و‌گشت و گذار در مراکز تجاری و خرید آن نباشید. در این شهر مراکز خرید با برندهای متنوع و قیمت بسیار مناسب وجود دارند که می توانند پاسخگوی نیازها و سلایق مختلف گردشگران باشند. از جمله مشهورترین مراکز خرید نمک‌ آبرود چالوس می ‌توان به شهر چینی ها، مرکز خرید پوشاک زارا، میس اسپرت، راگا، برند سنتر، فروشگاه سله بن و همچنین یکی از شعبه های فروشگاه های خانه و کاشانه اشاره کرد. هر یک از مرکز خریدهایی که به آن اشاره کردیم، مشتریان خاص خود را دارند که تنوع خرید را برای مسافران و گردشگران راحت تر کرده اند. اگر در طول سفر خود به شمال کشور قصد بازدید از مجموعه تفریحی نمک آبرود را دارید، حتماً به مراکز خرید این منطقه سری بزنید.

فروشگاه سله بن

سله بن یکی از محبوب ترین برندهای تولید لباس داخلی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ شروع کرد و به دلیل کیفیت بسیار بالای اجناس خود در زمان کوتاهی در کل کشور محبوب شد و جایگاه مناسبی برای خود پیدا کرد. فروشگاه سله بن از جمله بهترین مراکز خرید نمک آبرود محسوب می ‌شود که با تولید پوشاک باکیفیت وارد عرصه تولید شد. این برند ایرانی برای تمام سلایق و سنین، اجناس باکیفیتی دارد و در طول سال‌ های فعالیت خود توانسته است با برندهای وارداتی در کشور رقابت کند. این گروه تولیدی همچنین قصد دارد تا سال ۱۴۰۵ شعبات برند خود را در مراکز خرید شهرهای دیگر کشور تاسیس کند. اگر شما نیز قصد خرید سوغات باکیفیت برای خانواده و یا دوستانتان دارید، خرید پوشاک از این فروشگاه گزینه بسیار مناسبی است. 

فروشگاه بالنو

فروشگاه بالنو یکی دیگر از برندهای تولید لباس است که در مراکز خرید نمک آبرود شعبه دارد. این برند با استراتژی بی نظیری که داشته است، توانسته در مدت زمان کوتاهی شهرت جهانی پیدا کند. برند بالنو با  استراتژی ‌های موفق مارکتینگ در تولید و عرضه پوشاک، توانسته مشتریان بسیاری را جذب کند و برند خود را در سراسر آسیا گسترش دهد. برند بالنو با بررسی نقاط ضعف و قوت رقبای خود به این نتیجه رسیده است که ارائه یک سبک پوشش خاص نمی تواند تمامی سلایق و نیازهای مشتریان را پاسخ دهد و از این رو در مجموعه خود سعی کرده است تنوع را افزایش دهد تا مشتریان بیشتری جذب کند.  

فروشگاه خانه و کاشانه

خانه و کاشانه از جمله فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای در سراسر کشور هستند که تمامی اقلام و لوازم مورد نیاز برای هر خانه و خانواده ای را عرضه می کنند. در این فروشگاه اغلب کالاهای ایرانی و چینی با کیفیت های مختلف یافت می شوند. در واقع آنچه که این فروشگاه های زنجیره ای را بسیار محبوب کرده است، قیمت بسیار مناسب ارزان اجناس است. فروشگاه های خانه و کاشانه در سراسر کشور از جمله نمک آبرود شعبه دارند که می توانید در طول سفر خود اقلام مورد نیاز خود را از این فروشگاه تهیه کنید. 

مراکز خرید نمک آبرود

اقامت در نمک آبرود

شهرک نمک آبرود آب و هوای معتدل خزری دارد و از این رو در تمامی فصول سال یک مقصد عالی برای گردشگران و مسافران این منطقه محسوب می شود. این مجموعه توریستی تفریحی در تمامی فصول سال جاذبه های متنوع و گوناگونی دارد. بیشتر گردشگران نیز فصل بهار و تابستان را برای سفر به نمک آبرود انتخاب می کنند. در فصل های گرم سال مانند بهار و تابستان گردشگران هم می توانند از جاذبه های طبیعی و امکانات تفریحی آن بهره ‌مند شوند و هم در بخش اقامتی این مجموعه اقامت داشته باشند. دلیل محبوبیت این شهرک توریستی در میان مسافران و گردشگران، جاذبه های گردشگری نمک آبرود است. بسیاری از سرمایه گذاران نیز از محبوبیت این مجموعه استفاده کرده اند و در این منطقه ویلاهای زیادی ساخته اند و آن ها را به گردشگران و مسافرانی که قصد اقامت در شهرک نمک آبرود را دارند، اجاره می دهند. اگر شما نیز قصد رزرو ویلا در این منطقه را دارید، با تنوع ویلاهای جنگلی، سوئیت ها و ویلاهای لوکس مواجه خواهید بود که می توانید با اجاره ویلا در نمک آبرود از وب سایت باباسفر، تجربه اقامتی خوش در نمک آبرود را برای خود رقم بزنید.

معمولا اکثر افراد شهرک نمک آبرود را با تله کابین آن می شناسند، اما تفریحات دیگری نیز در این مجموعه وجود دارد که شامل زیپ لاین ،پل معلق، سورتمه، سینمای شش بعدی، پیست کارتینگ، باشگاه تیراندازی، مراکز خرید، مجموعه پروازی، رستوران ها، آکوالیون و نمایش شیر دریایی، پینت بال و پارک جنگلی می شود.

مجموعه نمک آبرود یکی از محبوب ترین مناطق توریستی ایران است که می توان از بهترین تفریحات آن به تله کابین نمک آبرود، پارک جنگلی نمک آبرود، سورتمه و پل معلق اشاره کرد.

در فصل زمستان ممکن است برخی از تفریحاتی همچون تله کابین، مجموعه پروازی یا تفرجگاه ساحلی نمک آبرود تعطیل باشند. از همین روی بهترین جاهای دیدنی نمک آبرود در فصل زمستان را می توان رستوران ها و مراکز خرید، آکوالیون و نمایش شیر دریایی، پیست کارتینگ، سینمای شش بعدی، شهربازی و پارک جنگلی آن دانست که شرایط آب و هوایی بر روی این جاذبه ها تاثیری نمی گذارد.

فصل بهار و تابستان بهترین زمان سفر به نمک آبرود است. چراکه در این فصول شرایط آب و هوایی مناسب بوده و شما می توانید از تمامی تفریحات این شهرک توریستی نهایت لذت را ببرید. تله کابین، سورتمه، تفرجگاه ساحلی، مجموعه پروازی و قدم زدن در دل ارتفاعات جلگه ای نمک آبرود از بهترین تفریحات مخصوص این فصول به شمار می روند.

پل معلق، قدم زدن در کنار ساحل دریای خزر و بازدید از رشته کوه های البرز، پارک جنگلی و طبیعت ناب نمک آبرود از جاذبه های طبیعی این منطقه به شمار می روند.

از هیجان انگیز ترین تفریحات نمک آبرود می توان به بازدید از پل معلق، پیست کارتینگ و یا موتور چهارچرخ، سورتمه، مجموعه پروازی و تله کابین آن شاره کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

امتیاز به این مطلب را از 1 تا 5 تعیین کنید

کاربر عزیز نظر شما بعد از تایید مدیریت سایت نمایش داده خواهد شد.

فیلتر مقالات

فیلتر مقالات

جاذبه های دیدنی
موزه
مکان تفریحی
خرید
بازگشت