اوشن پارک

یکی از پرطرفدارترین و ‌مهیج‌ ترین سرگرمی ‌های جزیره کیش، تفریحات آبی آن است. اوشن پارک کیش یکی از مشهورترین جاذبه‌هایی است که به تازگی در این جزیره افتتاح شده است. پارک آبی اوشن اولین پارک آبی رو باز در کشور است که امکان استفاده از آن برای بانوان نیز وجود دارد. این پارک خدمات رفاهی و امکانات و تفریحات بسیار متنوعی دارد و به یکی از جذاب ترین تفریحات جزیره تبدیل شده است. اگر شما نیز قصد سفر به کیش را دارید، پیشنهاد می کنیم از تفریحات این پارک هیجان انگیز بهره مند شوید و سفر به‌ یادماندنی و لذت بخشی برای خود رقم بزنید. 

اوشن پارک کجاست و مسیر های دسترسی به آن

پارک آبی اوشن یکی از جدیدترین و هیجان انگیزترین جاهای دیدنی کیش است که در قسمت جنوب جزیره و در جاده ساحلی جهان قرار گرفته است. این پارک آبی در منطقه‌ پرواز ممنوع واقع شده که هیچ سازه دیگری در اطراف آن‌ وجود ندارد، اما رستوران‌ ها و امکانات رفاهی متعددی را شامل می ‌شود. بهترین روش دسترسی به پارک آبی اوشن، اجاره خودرو و یا استفاده از تاکسی می‌ باشد. در صورتیکه بخواهید با خودرو شخصی به این پارک آبی بروید، باید ابتدا وارد بزرگراه خلیج فارس شده و چند کیلومتر مسیر خود را با سمت جنوبی ادامه دهید تا وار‌ میدان لوکس شوید. پس از رسیدن به این میدان وارد خیابان ابوموسی شده و سپس در سمت چپ به خیابان جهان بروید. در ابتدای خیابان جهان این پارک آبی را مشاهده خواهید کرد که با تهیه بلیت می‌ توانید از تفریحات جذاب آن لذت ببرید. شما همچنین می ‌توانید از سرویس رایگان این پارک استفاده کنید. پارک آبی اوشن دو مسیر رفت و برگشت رایگان برای میهمانان خود در نظر گرفته است. 

اوشن پارک

معرفی اوشن پارک

اوشن پارک کیش در وسعتی به مساحت ۵٫۵ هکتار واقع شده است که ساخت آن از سال ۱۳۹۰ شروع شد و سرانجام پنج سال بعد و در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ مورد بهره برداری واقع شد. در پارک آبی اوشن که یکی از معروف ترین جاهای دیدنی کیش است، از بهترین و و مدرن‌ ترین تجهیزات برای سرسره ها و تفریحات آبی استفاده شده است. تمامی تجهیزات این پارک از یک شرکت کانادایی به نام «WhiteWater West» خریداری شده است که یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت هایی است که تجهیزات و وسایل پارک های آبی را تامین می‌ کند. طراحی این پارک آبی با نظارت یکی از مدیران هنری و معماران انجام شده و فضای جذاب و هیجان انگیز آن نیز بر اساس داستان مشهور راز قلعه خورشید طراحی و ساخته شده است. اوشن پارک کیش امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی دارد که موجب محبوبیت آن در میان گردشگران شده است. با خرید بلیت این پارک آبی می توانید تفریحات متنوع آن را تجربه کنید، در استخرهای رو باز آن شنا کنید، ماساژ بگیرید و همچنین در رستوران ها و کافه های اطراف آن نوشیدنی های خنکی میل کنید. این پارک با ظرفیت پذیرش ۳,۳۰۰ نفر برای بانوان و آقایان و کودکان در تمامی سنین طراحی و ساخته شده است.

امکانات رفاهی و تفریحی پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن کیش با سرسره‌ ها، جکوزی ها ‌و استخرهای متعدد و همچنین دارا بودن امکانات رفاهی برای بازدید کنندگان مجموعه، تمامی نیازهای گردشگران این پارک آبی را پاسخ داده و به جذابیت و دیدنی های جزیره کیش افزوده است. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این پارک می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

استخرهای پارک آبی اوشن

استخر آبتین: استخر آبتین با حداکثر عمق ۱٫۲ متری برای نوجوانان و کودکان برای بازی و شنا در نظر گرفته شده است.

استخر آبان: استخر آبان با عمق ۱.۵ متری برای بزرگسالان طراحی و ساخته شده است که مساحت آن ۲۵۰ متر مربع می باشد.


استخرهای پارک آبی اوشن

جکوزی ‌های پارک آبی اوشن

جکوزی‌ دینگو: دینگو یک جکوزی پلکانی با مساحت ۱۳۰ متری و عمق کم است که برای اهداف درمانی ساخته شده است. 

جکوزی رابو: جکوزی رابو نیز یکی دیکر از جکوزی های این پارک آبی است که با عمق ۱.۲ متری و مساحت ۴۰ مترمربعی برای اهداف درمان ساخته شده که در آن می توانید استراحت کنید.

اتاق‌ های ماساژ اوشن پارک کیش

یکی از امکانات رفاهی که در این پارک آبی ارائه می شود، خدمات حرفه ‌ای ماساژ در سالن اسپای پلومریا آن می باشد. این سالن اسپا دارای محیطی جذاب و لوکس و سه اتاق مجزا است که در آن می توانید خدمات ماساژ را دریافت کنید. خدمات متنوع این سالن اسپا شامل ۱۰ نوع ماساژ مختلف می باشد که از جمله آن ها می توان به ماساژ با سنگ داغ و یا شمع، ماساژ کتف و صورت و ماساژهای موضعی دست و پا با روغن های طبیعی و‌ معدنی اشاره کرد.

اتاق فرار

یکی دیگر از امکانات تفریحی پارک اوشن کیش، اتاق فرار آن است. اتاق فرار یک بازی هیجان انگیز در فضایی بزرگ و محصور است که در آن به صورت گروهی به حل مجموعه ای از معماها می پردازید. از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این پارک می توان به پارکینگ، عکاسی، آژانس های گردشگری و ... اشاره کرد.

اوشن پارک کیش

سرسره‌ های اوشن پارک کیش

 پارک آبی اوشن کیش با دارا بودن ۱۳ سرسره و چندین استخر متنوع و همچنین فضاهای بازی کودکان، یکی از بزرگترین مجموعه های پارک های آبی در کشور است که با فضاهای بازی کودکان طراحی شده است. سرسره های این پارک هر کدام در یکی از رایدهای آرام، تند و هولناک طبقه بندی شده‌اند.

راید آرام

برکو: سرسره‌ های برکو در فضایی بسیار ایمن و با عمق ۰٫۳ متری برای بازی کودکان و نوجوانان طراحی و ساخته شده اند. در این سرسره ها همچنین از سایه بان برای جلوگیری از آفتاب سوختگی کودکان استفاده شده است.

راشین ریور: راشن ریور یک رودخانه‌ مصنوعی با عمق ۱٫۵ متری است که هیجان بی نظیری ارائه می دهد. در این سرسره با سوار شدن بر روی تیوب می توانید دورتادور این پارک آبی بچرخید.

چالاب: این سرسره شامل چندین سرسره مخصوص کودکان است که با عمق ۰٫۴ متری طراحی شده است. بخش هیجان ‌انگیز این سرسره، سطل بزرگی است که پس از اینکه از آب پر می شود، روی کودکان تخلیه می‌ شود.

پارک آبی اوشن

راید تند

آناکوندا: آناکوندا یکی از هیجان انگیزترین سرسره های این پارک آبی است که طراحی آن از روی یک مار الهام گرفته شده است. سرسره آناکوندا مسیر پر پیچ و خم جذابی دارد که می توانید به صورت سه نفره و‌ سوار روی تیوب، از آن لذت ببرید. 

رالی راید: رالی راید یکی دیگر از جذاب ترین ‌و هیجان انگیز ترین سرسره های این پارک است که می توانید به صورت چهار نفره و با مت های مخصوص از آن پایین آمده سه نفر دیگر مسابقه‌ بدهید.

دریاچه سونامی: دریاچه سونامی با ۴۸ متر طول و ۸۰ متر عرض و با الهام از ساحل و دریا طراحی شده است. این سرسره موج هایی را ایجاد می کند که حس دریا را تداعی کند.

دینگل: در سرسره رینگل به صورت دو نفر روی تیوب هایی سوار می شوید که با شیب و سرعتی تند در نهایت به استخر پر آبی پرتاب می شوید. 

مارپیچ: سرسره مارپیچ از مهیج ترین سرسره های این پارک است که بسیار پر پیچ و خم بوده و شما سوار بر تیوب باید از ارتفاع ۱۲ متری حرکت کنید و پس از طی مسیر ۱۱۵ متری با سرعت بالا وارد استخر شوید.

گرداب: در سرسره گرداب با ارتفاع ۱۲، به کمک جریان سریع آب وارد یک فضای چاله مانند می شوید که در آن پس از چرخیدن به دور خود، به استخر آب سقوط می کنید.

موجاب: موجاب یا فلورایدر، وسیله‌ ای است که با آن می توان موج‌ سواری را به صورت کاملاً حرفه‌ ای، با پیشرفته‌ ترین و مدرن ترین دستگاه‌ های ساخت موج مصنوعی در جهان تجربه کرد. فلورایدری که در پارک آبی اوشن وجود دارد، تنها فلورایدر مجهز و پیشرفته موجود در ایران است که به جرئت می توان گفت توان رقابت با نمونه‌ های مشابه خارجی را دارد. این موجاب دو لاین جدا از هم دارد که افراد حرفه‌ ای و تازه کار می‌ توانند بر روی آن ایستاده و بر روی تخته مخصوص، به موج‌ سواری بپردازند. 

راید هولناک

آدرنالین: در این دستگاه که نوعی سرسره‌ است، افراد از ارتفاعی با ۲۴ متر طول، با سقوط آزاد مستقیم و با سرعت زیاد به سمت پایین پرتاب می شوند.

پیچالوپ: این نیز یک نوع سرسره‌ سقوط آزاد دیگر است که طول آن ۸۰ متر بوده و در پایان با سرعت بسیار بالایی به یک مسیر پیچ‌ دار وارد می شود.

تم پارک اوشن کیش

رستوران‌ های پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن کیش، دارای سه رستوران و سه کافی شاپ متفاوت و منحصر به فرد است که از منویی متنوع و با کیفیت‌ برخوردار هستند. این سه رستوران عبارتند از:

رستوران زامبو زیمبو: یکی از معروف ترین رستوران‌ های موجود در پارک ابی اوشن، زامبو زیمبو است که روایت گر داستان دو برادر که در حوزه پخت ساندویچ با هم در رقابت هستند می باشد. انواع متعددی از ساندویچ‌ های سرد و گرم در این رستوران سرو می‌ شوند.

چیکو: چیکو نام رستوران اصلی پارک آبی اوشن است که ظرفیتی ۲۰۰ نفره دارد. در این رستوران انواع مختلفی از غذاها اعم از سالاد، انواع پیش غذا ها و غذا ها به صورت سلف سرویس سرو می شوند.

فروتیلا: فروتیلا یک آبمیوه فروشی است که در آن انواع مختلفی از آب‌ میوه های طبیعی خنک و همچنین سالاد میوه ارائه می‌شود.

نوشاک: کیوسک نیز به فروتیلا شباهت دارد و در آن انواعی از سالاد های میوه و آب‌میوه های تازه و طبیعی به مشتریان ارائه می شود.

کافیسا: کافیسا، نام کافی شاپ واقع در پارک آبی اوشن است که منظره ای بسیار زیبا دارد و در آن، انواعی از نوشیدنی‌ های سرد و گرم و دسرو کیک های متنوع سرو می شود. 

غار جتسمینا: غار جتسمینا کافی شاپ دیگری در پارک آبی اوشن است که در آن، انواعی از دلستر ها و مغزهای شور و مقوی ارائه می شود.

فروشگاه‌ پارک آبی اوشن

فروشگاه‌ هایی در پارک آبی اوشن وجود دارند که در آن ها، لوازم مخصوص شنا مانند مایو، کلاه شنا، حوله، دمپایی، عینک و کرم ضدآفتاب به فروش می رسند. در این فروشگاه ها، محصولات دیگری مانند پوشاک، کیفی، صنایع دستی، گلیم و غیره نیز ارائه می شود. دو مورد از این فروشگاه ها، فروشگاه اوشن واقع در قسمت ورودی مجموعه و فروشگاه جزیره، واقع در فضای داخل پارک می باشد.

تفریحات اوشن پارک کیش

بهترین زمان بازدید از پارک آبی اوشن

اگرچه پارک آبی اوشن در تمام روزهای سال دایر است، اما برای به بهره مندی بهتر و بیشتر از فضای آن، می توان بهترین زمان بازدید از این پارک را از اوایل دی ماه تا اواخر فروردین ماه عنوان کرد. چرا که در این فاصله زمانی، آب و هوای کیش معتدل تر است. البته از آنجایی که در فصل تابستان، فستیوال‌ ها و جشنواره‌ های تابستانی زیادی در جزیره کیش برگزار می شود، افراد زیادی در این فصل برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود به این جزیره سفر می کنند. اما باید این موضوع را در نظر داشت که فصل تابستان، جزیره بسیار شلوغ‌ و گرم‌ تر از دیگر فصل های سال است. در جزیزه کیش، تمام طول سال آفتاب وجود دارد که می‌ توانید در در پارک اوشن، در فضای باز افتاب گرفته و از تفریحات و امکانات این پارک استفاده کنید.

اجاره روزانه خانه در کیش

کیش یک جزیره محبوب و پر جاذبه میان ایرانیان است که سفری مقرون به صرفه نسبت به کشور های خارجی و در عین حال جذاب را به تمامی عاشقان تفریح هدیه می دهد. این جزیره کوچک پر از شگفتی است و تعداد بیشماری از تفرجگاه ها و مراکز تفریحی لاکچری را در خود جای داده است که اوقات فراغت تمامی سنین را در بر می گیرد. از همین روی ویلاها و اقامتگاه های بسیاری در جزیره زیبای کیش ساخته شده است که تجربه اقامتی راحت، ایمن و پاکیزه را به مسافران این جزیره ارائه می دهد. اگر شما نیز می خواهید یکی از بهترین تجربه های سفر را برای خود رقم بزنید، پیشنهاد می کنیم اجاره روزانه آپارتمان در کیش و یا سایر اقامتگاه های شیک این جزیره را امتحان کرده و نهایت لذت را ببرید.

پارک آبی اوشن که در جنوب جزیره کیش و در جاده ساحلی جهان قرار دارد، اولین پارک جزیره کیش است.

قیمت بلیط سانس های نیمروز پارک آبی، معادل 260 هزار تومان است که با استفاده از تخفیف ویژه کاربران وب سایت، ۲۵۰ هزار تومان می شود. قیمت بلیط گشت و گذار یک روز کامل در پارک آبی نیز معادل 520 هزار تومان است که با تخفیف، به 500 هزار تومان کاهش پیدا می کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

امتیاز به این مطلب را از 1 تا 5 تعیین کنید

کاربر عزیز نظر شما بعد از تایید مدیریت سایت نمایش داده خواهد شد.