اجاره ویلا و سوئیت در بهشهر

اجاره ویلا در بهشهر

سلام رفقا و همسفرای عزیز باباسفر. خوبید؟ این دفعه درباره خاطرات سفر و اجاره ویلا در بهشهر می‌‎خوام باهاتون صحبت کنم. ما که دیگه سن و سالی ازمون گذشته همیشه جمله‌هامونو با یادش بخیر شروع می‌کنیم. اینجا هم میگم یادش بخیر، قدیما با دوستامون، خانوادمون دور هم جمع می‍شدیم و می‌رفتیم سفر. حس و حال خیلی خوبی بود، هر کس در حد توانش هر چی داشت میاورد و میذاشت وسط تا همگی دور هم از زندگی لذت ببریم.

یکی از خاطرات سفر ما، سفر به استان مازندران و دیدن زیبایی‌های این منطقه است. خیلی سال پیش بود که چند تا خانواده دور هم جمع شدیم و قصد کردیم کل شهرهای مازندران رو ببینیم و از زندگیمون لذت ببریم.

اولین مقصد سفر ما یکی از شرقی‌ترین شهرهای مازندران یعنی شهر بهشهر بود. از تهران حرکت کردیم و با 5 6 ساعت رانندگی که هی استراحت کردیم و زدیم و بغل و توو گرمای تابستون دور هم هندونه‌ای  خوردیم و دوباره راه افتادیم و زدیم به دل جاده. در طول مسیر خیلی از شهرهای مازندران رو رد کردیم. از آمل و بابل گذشتیم و از جاده بابلسر به سمت بهشهر ادامه‌ی راه دادیم.

باباسفر رسید به بهشهر

بالاخره رسیدیم بهشهر و شب اول تصمیم گرفتیم کنار ساحل چادر بزنیم و تا صبح بگیم و بخندیم و انرژی بگیریم. فردای رسیدنمون کلی دنبال یه سر پناهی بودیم که بتونیم استراحت کنیم. اون زمانا اینجوری نبود که کلی ویلا برای اجاره به مسافرا باشه. بالاخره با کلی سردرگمی یه ویلایی پیدا کردیم و استراحت کردیم تا بتونیم روز بعدش عازم ساری بشیم.

خاطراتی از اجاره ویلا در بهشهر

بهشهر هم مثل همه‌ی شهرهای شمال ایران آب و هوای مشتی و فوق العاده‌ای داره. اون قدیما چادر می‌زدیم و دور هم جمع می‍شدیم. اما حالا به شمایی که با خونواده‌ و دوستاتون قصد دارید برید بهشهر، باباسفر کلی اقامتگاه خوشگل و تر و تمیز برای اجاره ویلا در بهشهر برای شما کنار گذاشته تا بتونید یه سفر خاطره‌انگیز تجربه کنید. باباسفر از تجربه‌ی همه‌ی سفراش استفاده کرده و بهترین ویلاها و اقامتگاه‌های بهشهر رو دور هم جمع کرده تا شما بتونید با خیالی راحت یه سفر خوب رو در کنار خونواده و دوستاتون تجربه کنید.