بهترین ویلاهای شمال برای تعطیلات شهریور 1402

به روز های پایانی تابستان 1402 نزدیک می شویم و از شانس خوبمان، در این هفته های پایانی چند روزی تعطیلی در پیش رو داریم که باید به نحو احسن از این تعطیلات استفاده کرد و بهترین سه ماه سال را با خاطراتی خوش و فوق العاده به پایان رساند.

شمال بی شک جزء جذاب ترین مقاصد برای سفر در هفته های پایانی سال است. هوای شمال در روز های گرم تابستان بسیار گرم و شرجی است و نمی توان به راحتی از جلوی باد کولر گازی ویلا کنار رفت ولی در این تعطیلات پایانی تابستان، هوا کم کم به سمت خنکی پیش می رود و از طرفی بارش های دوست داشتنی باران و هوایی مه آلود هم دارد افزایش پیدا می کنند تا شمال را به بهترین مقصد برای سفر و طبیعت گردی و تفریح تبدیل کنند. کل سفر و تفریح در شمال فقط دو چیز است یکی تمام جاهای دیدنی که شهر مقصد دارد چه ساحل باشد چه جنگل و دیگری هم ویلا چراکه اگر ویلا استخردار باشد و از کلی امکانات و سرگرمی جذاب مانند فوتبال دستی، بیلیارد، سیستم صوتی و غیره برخوردار باشد اقامت فوق العاده ای را می توان رقم زد.

با این حال، شاید انتخاب مقصد سفر برای بسیاری از گردشگران کمی دشوار باشد بخصوص اگر همیشه یک مقصد خاصی را انتخاب میکردید مثلاً همیشه به متل قو یا بابلسر سفر می کردید و اینبار می خواهید تعطیلات پایانی تابستان را به مقصد جدیدی سفر کنید. ما در سایت باباسفر می خواهیم شما را با 5 مقصد فوق العاده در شمال کشور آشنا کنیم تا بین این شهر ها بهترین و جذاب ترین را انتخاب کنید و تابستان را با خاطرات شیرین به پایان برسانید.

رامسر، عروس شهرهای مازندران

اولین شهر از این 5 مقصد فوق العاده در شمال کشور را با رامسر آغاز می کنیم. دلایل بسیاری هست که اینجا را عروس شهر های مازندران می نامند چراکه شما هر چیزی که بخواهید را در این شهر پیدا می کنید. به عبارت دیگر، رامسر یک شهر ساحلی است و جنوبش هم جنگل های بکری که به لطف ارتفاع و طبیعتی که دارند، ییلاقی هستند و از گرمای طاقت فرسا و شرجی بودن هوا به دورند برای همین، الان که در اواخر تابستان 1402 هستیم بهترین زمانی است که می توانید از این مناطق بازدید کنید چراکه پاییز و زمستان هوای این مناطق آنقدری سرد می شود که به اندازه شرجی بودن تابستان اذیت کننده خواهند بود.

جاهای دیدنی رامسر

به غیر از جاهای دیدنی فوق العاده، رامسر کلی ویلا و اقامتگاه بی نظیر برای همه جور سلیقه ای دارد و گردشگران برای اجاره ویلا در رامسر باید اول از هرچیز انتخاب کنند می خواهند در نوار ساحلی و نزدیک به دریا باشند یا نزدیک به جنگل شاید هم در مناطق ییلاقی که در اطراف رامسر قرار دارد. بعد از آن، باید نوع اقامتگاه را انتخاب کنند و در رامسر از سوئیت های ارزان قیمت و کلبه های چوبی دوست داشتنی تا ویلاهای لوکس و فوق العاده با دنیایی از امکانات برای اجاره روزانه ارائه شده لذا دست گردشگران باز است تا بین صد ها اقامتگاه در این شهر هرکدام را که پسند کردند برای اقامت در این تعطیلات پایان تابستان انتخاب کنند.

جاهای دیدنی رامسر

جاهای دیدنی رامسر

مهم ترین دلیلی که رامسر را به عنوان یک مقصد فوق العاده جذاب برای سفر تبدیل می کند، جاهای دیدنی بی نظیری است که در جای جای این شهر زیبا و دلنشین قرار دارد. بناهای تاریخی دوست دارید، عاشق گشت و گذار در ساحل هستید، می خواهید تجربه غارنوردی داشته باشید، تفریحگاه می خواهید با تفریحاتی همچون تله کابین که شما را به ارتفاعات ببرد یا اصلاً می خواهید در مناطق بکر ییلاقی باشید تا از هوایی دلنشین و ویو فوق العاده زیبا از جنگل های سرسبز و کوه های غرق در مه لذت ببرید رامسر شهری است که همه این موارد را دارد و از معدود شهر های شمالی کشور است که از کلی جاذبه دیدنی برای هر سلیقه ای برخوردار بوده و به لطف جاهای دیدنی رامسر، اینجا یک مقصد کامل برای گردش و سفر خواهد بود.

جاهای دیدنی رامسر

بین تمام جاهای دیدنی که در شهر رامسر قرار دارد، مناطق ییلاقی همچون جواهرده و جنت رودبار جزء بهترین پاتوق ها برای طبیعت گردی محسوب می شوند بخصوص روستای جنت رودبار که در ارتفاع 2هزار متری از سطح دریا قرار دارد، مردمانی مهمان نواز داشته و طبیعتش حرف ها برای گفتن دارد و از همه مهم تر، بهترین گل گاوزبان ایران را هم در زمین های بکر جنت رودبار می توانید پیدا کنید و هر ساله در اردیبهشت ما جشن گل گاوزبان در اینجا برگزار می شود، آبشار هایی همچون سیاسرت، ایج و ازارک زیباترین آبشارهای منطقه هستند و در فصل بهار و پاییز به پرآب ترین حالت خود می رسند، مجموعه زیپ لاین رامسر هیجان انگیزترین تفرجگاه در این شهر و جاذبه های دیدنی همچون قلعه مارکوه، کاخ مرمر و هتل قدیم رامسر مناطق تاریخی این شهر هستند. بماند که در جاهایی همچون پارک جنگلی دالخانی و صفارود کلی خاطرات پیک نیک و طبیعت گردی می توانید برای خود رقم بزنید.

سیر تا پیاز اجاره روزانه ویلا در رامسر

گفتیم که رامسر یک شهر ساحلی محسوب می شود و گردشگران با توجه به علاقه ای که دارند می توانند انتخاب کنند نزدیک به ساحل اقامت خود را سپری کنند یا نزدیک به جنگل و مناطق بکر و خوش آب و هوا قرار گیرند. در خصوص نکاتی که برای اجاره ویلا در رامسر باید بدانید، چون مناطق جنگلی اینجا بین گردشگران محبوب تر هستند، طبیعتاً قیمت اجاره ویلا جنگلی در رامسر بیشتر از اجاره ویلا ساحلی است برای همین، اگر به دنبال این هستید که هزینه های سفر را کاهش دهید می توانید روی ویلاهای ساحلی حساب باز کنید.

اجاره ویلا در رامسر

برای اجاره ویلا ساحلی در رامسر بخصوص در ایام تابستان که گردشگران بیشتر به سمت ویلاهای جنگلی میروند و به طبع آن قیمت اجاره روزانه ویلاهای ساحلی کمتر خواهد بود، لازم به ذکر است یکی از ملاک های مهم تعیین قیمت، فاصله تا دریا می باشد یعنی هرچقدر ویلا فارغ از امکانات و سرگرمی ها به ساحل نزدیک تر باشد از قیمت های بیشتری هم برخوردار است. در بخش ویلاهای ساحلی کلی اقامتگاه ارزان ترین آن ها یعنی سوئیت ها گرفته تا گران ترین آن ها یعنی ویلاهای لوکس و دوبلکس با دنیای از امکانات و سرگرمی های خاطره انگیز نزدیک به دریا با ویو فوق العاده از نوار ساحلی بکر رامسر در سایت باباسفر ارائه شده و این امکان را دارید از یک ماه قبل از تاریخ سفر، هرکدام را که مد نظر دارید و بیشتر با بودجه و امکانات مورد نظر تطابق دارد را رزرو کنید.

اجاره ویلا در رامسر

اما می رسیم به اجاره ویلا جنگلی در رامسر که برای خودش دنیای دارد. بطور کلی در همه شهر های ساحلی استان مازندران، ویلاها و اقامتگاه هایی که در بخش جنوبی جاده اصلی شهر قرار داشته باشند جنگلی محسوب می شوند حتی اگر فاصله اقامتگاه تا ساحل در حد چند دقیقه پیاده روی باشد. ویلاهای جنگلی رامسر اما فاصله قابل توجهی تا دریا دارند چون در اغلب در مناطق ییلاقی قرار دارند عینی جاهایی که در ارتفاعات قرار دارند و از زمین های شالی و رطوبت هوا به دور هستند تا گردشگران بتوانند با اجاره ویلا در رامسر و اقامت در بخش ییلاقی، تجربه یک آب و هوایی بی نظیر و خنک در روزهای گرم تابستان را داشته باشند. ویلاهای جنگلی رامسر در میان گردشگران و طبیعت گردان محبوب تر هستند و به طبع آن، تنوع اقامتگاه در بخش جنگلی رامسر بسیار بیشتر از ساحل است و دست گردشگران برای انتخاب بهترین ویلای مورد نظر بازتر خواهد بود.

اجاره ویلا در رامسر

برای اجاره ویلا جنگلی در رامسر، اگر طبیعت گرد هستید و قرار است کلی مدت سفر را به گشت و گذار میان جاهای دیدنی منطقه بپردازید و صرفاً یک جای خواب اقتصادی و با امکانات خوب می خواهید، اقامتگاه های بوم گردی و کلبه های جنگلی انتخاب های فوق العاده ای هستند. از طرفی اگر هم با دوستان یا خانواده قرار است به رامسر سفر کنید و به دنبال یک اقامت رویایی هستید، ما به شما رزرو این ویلا را پیشنهاد می دهیم که جزء لوکس ترین و خاص ترین ویلاها در بخش جنگلی رامسر بوده و با ویو فوق العاده ای که از طبیعت اطراف ارائه می دهد، امکانات و سرگرمی های بی نظیر و متنوعی که دارد تجربه اقامت به یاد ماندنی را برای شما رقم می زند.

اجاره ویلا در رامسر

ماسال، شهری در بالای ابرها

شهر دومی که در لیست 5 مقصد برتر شمال برای تعطیلات هستید ماسال نام دارد. ماسال شهری بکر و زیبا و سرسبز در ارتفاعات جنگل های هیرکانی گیلان است و در روزهای گرم تابستان زمانی که زیر آفتاب سوزان و آلودگی شهر روزمرگی خود را سپری می کنیم، اینجا هوایی مه آلود، بسیار خنک و دلنشین دارد بطوریکه شب ها باید با پتو بخوابید. بنابراین ماسال مقصدی است که در این تعطیلات پایانی تابستان 1402 روی آن باید حساب کرد و اگر به دنبال جایی سرسبز و بالای ابرها هستید، اجاره ویلا در ماسال و اقامت در کلبه های چوبی و اقامتگاه های بوم گردی ماسال می تواند انتخاب بی نظیری باشد.

جاهای دیدنی ماسال

جاهای دیدنی ماسال

ماسال خودش یک شهر کوچک است و تنها دلیلی که گردشگران به این شهر سفر می کنند روستایی است با نام اولسبلنگاه. برای دسترسی به روستای اولسبلنگاه تنها یک مسیر وجود دارد و آن هم جاده ماسال به اولسبلنگاه بوده و زیبایی های خاص خودش را دارد. از اول این جاده تا انتهای آن که روستای اولسبلنگاه محسوب میشود کلی اقامتگاه به صورت روزانه اجاره داده می شود. روستای اولسبلنگاه درواقع یک منطقه بزرگ است که فقط دشت و کوه های سرسبز دارد. اینجا فقط در فصل تابستان می شود سفر کرد چون در این فصل هوا خنک و دوست داشتنی بوده و از طرفی، در برخی از روزها زمانی که به ارتفاعات منطقه مراجعه می کنید در بالای ابرها هستید و می توانید ساعت ها از تماشای اقیانوس ابرها لذت ببرید اما در سایر روزهای سال، به غیر از هوای سرد و سوزناک، آنقدری اینجا باران می بارد که تردد غیر ممکن می شود و حتی ساکنان منطقه نیز اینجا را ترک می کنند و به مناطق پایین تر مراجعه می کنند.

با اینکه محبوب ترین جای دیدنی در ماسال یا شاید یکی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی ماسال روستای اولسبلنگاه است اما در اطراف ماسال کلی جنگل، آبشار و جاذبه های گردشگری فوق العاده نیز وجود دارد و اگر اهل طبیعت گردی هستید، ماسال می تواند مقصد خاطره انگیزی برای شما باشد.

جاهای دیدنی ماسال

اجاره اقامتگاه بوم گردی و کلبه چوبی در ماسال

برای اقامت در ماسال، بطور کلی سه انتخاب وجود دارد یا در خود شهر ماسال باشید، یا در یکی از اقامتگاه های جاده ماسال به اولسبلنگاه یا در دل طبیعت روستای اولسبلنگاه. معمولاً کم پیش می آید گردشگران برای اجاره ویلا در ماسال به خود شهر مراجعه کنند چراکه فاصله زیادی تا روستای اولسبلنگاه دارد. در خود جاده ماسال به اولسبلنگاه هرچقدر به روستای اولسبلنگاه باشید بهتر است و از طرفی، در چپ و راست جاده تا دلتان بخواهد اقامتگاه به صورت روزانه اجاره داده می شود و دستتان برای انتخاب اقامتگاه مد نظر باز است و در نهایت هم به خود روستای اولسبلنگاه می رسیم که مملو از کلبه های چوبی می باشد.

اجاره ویلا در ماسال

کلبه های چوبی که در روستای اولسبلنگاه قرار دارند دارای ویو فوق العاده از طبیعت هستند و بسته به زمانی که سفر می کنید، یا درب کلبه را باز می کنید و با منظره فوق العاده از اقیانوس ابرها مواجه می شوید یا موقع باز کردن درب اقامتگاه، مه غلیظی وارد کلبه می شود و هیچ جا را نمی توانید مشاهده کنید. با این حال، کلبه های چوبی واقع در ارتفاعات ماسال و اولسبلنگاه فاقد امکانات رفاهی هستند و حتی سرویس بهداشتی آن ها خارج از اقامتگاه و به صورت عمومی است. اقامتگاه هایی که در جاده ماسال به اولسبلنگاه قرار دارند اکثراً اقامتگاه های بوم گردی هستند یعنی اقامتگاه های سنتی که گردشگران در آن ها تجربه زندگی به روش سنتی را کسب خواهند کرد. معمولاً هم این اقامتگاه های بوم گردی در یک مجموعه قرار دارند که در وسطش یک حیاط بزرگ و سرسبز به همراه آلاچیق قرار دارد و اطرافش هم رستوران، کافی شاپ و اتاق ها واقع شده اند.

اجاره ویلا در ماسال

بهترین اقامتگاه هایی که برای اجاره ویلا در ماسال می توان انتخاب کرد و اقامتی بی نظیر را در این منطقه رقم زد بخصوص برای تعطیلات شهریور 1402، کلبه های سوئیسی هستند. کلبه های سوئیسی درواقع نوع لاکچری کلبه های چوبی هستند با متراژ بزرگتر و پر از امکانات و سرگرمی های جذاب مانند استخرهای روباز یا سرپوشیده. در سایت باباسفر می توانید با رزرو این ویلا که یک کلبه سوئیسی فوق العاده بی نظیر است تجربه اقامتی خاطره انگیزی را در طبیعت بکر و خوش آب و هوای ماسال برای خود رقم بزنید.

اجاره ویلا در ماسال

متل قو، لوکس و خاص برای لاکچری ها

متل قو در کنار مناطقی همچون خزرشهر شمالی و جنوبی مابین فریدونکنار و بابلسر، جزء لوکس ترین مناطق شمالی کشور محسوب می شود و حتی می توان گفت اینجا لوکس ترین و گران ترین منطقه در شمال کشور است برای همین جای دارد متل قو را جزء 5 مقصد برتر شمال کشور برای تعطیلات قرار داد. متل قو هم یک شهر ساحلی است و در نوار ساحلی آن کلی پلاژ ساحلی تعبیه شده که لوکس ترین و جذاب ترین تفریحات آبی شمال کشور در آنجا ارائه می شود و این تفریحات را در هیچ یک از شهر های شمالی کشور پیدا نخواهید کرد. برای همین، اگر به دنبال یک مقصد لوکس برای لاکچری بازی هستید و می خواهید با دوستان خود به شهری سفر کنید که یک تجربه متفاوت از سفر به شمال را برای شما رقم بزند می توانید روی متل قو حساب کنید و از طرفی با اجاره ویلا در متل قو هم می توانید تجربه اقامت لوکس در شهری لوکس را داشته باشید.

جاهای دیدنی متل قو

جاهای دیدنی متل قو

اکثر شهر های شمالی کشور مملو از جاذبه های گردشگری بکر و فوق العاده هستند و بیشتر آن ها هم شامل مناطق جنگلی، آبشار های زیبا، مناطق ییلاقی و در بالای ابرها و غیره می باشند ولی در متل قو خبری از این جاذبه های دیدنی نیست. بطور کلی، جاهای دیدنی متل قو در بخش جنگلی فقط یک جنگل و طبیعتی است که در جنوب متل قو قرار دارد و یک غار آبی دانیال که یکی از بزرگترین غار های آبی ایران محسوب می شود و تنها علاقه مندان به غارنوردی هم از این غار بازدید می کنند و چندان بین گردشگران و لاکچری پسند ها محبوب نیست. از طرفی، محبوب ترین جاذبه گردشگری در متل قو همان برج های دوقلو یا برج های عظیم زاده است که به نماد این شهر تبدیل شده و همیشه در اطرافش ترافیک های سنگین مشاهده می شود.

جاهای دیدنی متل قو

با این حال، متل قو جدا از جاهای دیدنی تفریحات بی نظیری دارد و شاید بتوان گفت در کنار لوکس بودن، تفریحات هیجان انگیز متل قو است که اینجا را بین گردشگران محبوب کرده چون مانند آن را در هیچ کدام از شهر های شمالی کشور بخصوص شهر های ساحلی پیدا نخواهید کرد. از شرق تا غرب نوار ساحلی متل قو پلاژ های ساحلی متعددی را مشاهده می کنیم که تفریحاتی همچون اسب سواری، چتر سواری، پاراگلایدر، جت اسکی، قایقرانی و غیره را ارائه می دهند. محبوب ترین پلاژ ساحلی متل قو هم همان پلاژ ساحلی است که مقابل برج های عظیم زاده قرار دارد و در ایام تعطیلات این پلاژ جای سوزن انداختن هم ندارد. دومین تفریح محبوب گردشگران در متل قو رستوران گردی است. در این شهر بخصوص نزدیک به برج های عظیم زاده یک راسته ای قرار دارد که کلی کافه و رستوران در آنجا واقع شد و امکان ندارد این راسته را خلوت بیابید حتی اگر ساعت 3 بامداد باشد. بسیاری از کافه ها و رستوران هایی که در این بخش قرار دارند به صورت 24 ساعته باز هستند و کلی غذا های خوشمزه و نوشیدنی های بی نظیر ارائه می دهند.

جاهای دیدنی متل قو

هر آنچه برای رزرو ویلا در متل قو باید بدانید

اما می رسیم به بحث اجاره ویلا در متل قو و ببینیم در این شهر لوکس و محبوب چه اقامتگاه هایی با چه قیمت هایی برای اجاره روزانه وجود دارد و با چه راهکارهایی می توان قیمت اجاره روزانه ویلا در متل قو را کاهش داد. متل قو شهر ساحلی محسوب می شود و همانند سایر شهر ها می توان انتخاب کرد که نزدیک به ساحل اقامت داشت یا نزدیک به جنگل اما یک تفاوتی متل قو با سایر شهر ها دارد. تمام نوار ساحلی متل قو پلاژ های ساحلی هستند و تعداد انگشت شماری ویلا در منطقه ساحلی متل قو می باشد که می شود گفت همگی شخصی بوده و هیچکدام به صورت روزانه اجاره داده نمی شود برای همین، اگر به دنبال اجاره ویلا ساحلی در متل قو هستید می بایست اقامتگاه هایی را انتخاب کنید که نزدیک به بخش جنوبی جاده اصلی هستند تا فاصله شما از دریا کاهش پیدا کند.

اجاره ویلا در متل قو

یکی از نکات مهمی که برای اجاره ویلا در متل قو باید بدانید، فاصله تا جاهای مهم منطقه است. بطور کلی متل قو سه منطقه دارد با نام های میدان متل قو نزدیک به برج های عظیم زاده، ساحلی سی سرا و دریاگوشه. میدان متل قو درواقع مرکز شهر محسوب می شود، ساحل سی سرا در شرق متل قو واقع شده و دریاگوشه هم بلواری است که از میدان متل قو شروع می شود و تا جنگل های جنوب شهر ادامه دارد. برای اجاره روزانه ویلا یا هر اقامتگاهی در متل قو این نکته را باید در نظر بگیرید  هرچقدر اقامتگاه به این مناطق بخصوص ساحل سی سرا و برج های عظیم زاده نزدیک تر باشد، از قیمت های بیشتری هم برخوردار است. اگر بخواهیم مثالی بزنیم، شما می توانید نزدیک به برج های عظیم زاده یک آپارتمان مبله با امکانات و سرگرمی های متنوع و لوکس رزرو کنید یا با همین مبلغ یک ویلای لوکس و تریبلکس در بخش جنگلی و فاصله چند صد متری تا میدان متل قو انتخاب کنید.

اجاره ویلا در متل قو

لوکس ترین و جذاب ترین ویلاهای متل قو در نزدیکی ساحل سی سرا قرار دارند در حالیکه بیشتر اقامتگاه های واقع در نزدیکی برج های عظیم زاده و حتل بلوار دریاگوشه، سوئیت ها و آپارتمان های مبله لوکس هستند. با این حال، متل قو شهر بسیار شلوغ و پرترافیکی است بخصوص نزدیک به مناطق مهم شهر و اگر می خواهید تجربه یک اقامت لوکس را در این شهر داشته باشید و دلتان یک ویلای فوق لاکچری با سرگرمی های متنوع در عمارتی لوکس می خواهد که از ترافیک ها و شلوغی شهر هم دور باشد ما رزرو این ویلا در متل قو از سایت باباسفر را پیشنهاد می کنیم که جزء برترین ویلاهای شهر هم محسوب می شود و از آن مهم تر، در بخش جنوبی متل قو یعنی نزدیک به جنگل و به دور از ترافیک های سنگین قرار دارد.

اجاره ویلا در متل قو

محمودآباد، شهری برای خانواده ها

برخی از مقاصد گردشگری بیشتر بین جوانان محبوب هستند مانند شهر های لوکس همچون متل قو یا شهرهایی با طبیعت بکر مانند رامسر و چالوس و غیره و این شهر ها هم در ایام تعطیلات بخصوص تعطیلات پایان تابستان 1402 بسیار شلوغ می شوند. اینبار می خواهیم در بین 5 شهر برتر شمال برای تعطیلات تابستان 1402 محمودآباد را معرفی کنیم که به اندازه مقاصدی همچون رامسر و متل قو و چالوس محبوب نیست و چند سالی می شود که کم کم سر زبان ها افتاده برای همین، محمودآباد شهری است که در این ایام تعطیلات به اندازه مقاصد معروف شلوغ نیست و برای خانواده ها شهری بی نظیر و به مراتب دنج تر خواهد بود. همچنین از آنجایی که رزرو ویلا یکی از چالش های بزرگ گردشگران برای تعطیلات محسوب می شود، محمودآباد شهری است که در کنار تنوع اقامتگاه، گردشگران برای اجاره ویلا در محمودآباد نیازی نیست نگران این باشند که بهترین اقامتگاه مورد نظر را نتوانند رزرو کنند.

جاهای دیدنی محمودآباد

مناطق دیدنی محمودآباد

یکی از دلایل اینکه می گوییم محمودآباد شهری است که بیشتر برای خانواده ها مناسب می باشد، در کنار ترافیک کمتر، جاذبه های دیدنی منطقه است چون مثل سایر شهرها اینجا فاقد تفریحگاه های متنوع و هیجان انگیز بوده و کلاً جاهای دیدنی شهر به نوار ساحلی محمودآباد، نوار ساحلی سرخرود و مجموعه گردشگری سیمرغ برمیگردد. بطور کلی محمودآباد از روستای خشت سر در مجاورت ایزدشهر شروع می شود و تا سرخرود ادامه دارد. اگر در بخش غربی محمودآباد اقامت دارید یعنی نزدیک به روستای خشت سر، اهلم، بلوار شرکت نفت و غیره، سرای گردشگری سیمرغ محبوب ترین جاذبه دیدنی در اینجا محسوب می شود البته سرای گردشگری سیمرغ درواقع یک مجتمع گردشگری است که دارای هایپرمارکت، کلی فروشگاه و مغازه های مختلف بوده و در طبقه آخر هم یک فودکورت بزرگ دارد.

جاهای دیدنی محمودآباد

در بخش شرقی محمودآباد یعنی شهر سرخرود یک نوار ساحلی فوق العاده قرار دارد که تفریحاتی همچون چتر سواری، قایق سورای و جت اسکی در آنجا ارائه می شود و گردشگرانی هم که به دنبال تفریح در محمودآباد هستند معمولاً سرخرود را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند. این اواخر در شهر محمودآباد مراکز خریدی افتتاح شده که بزرگترین آن ها سرای گردشگری سیمرغ بوده و در کنار جاهایی همچون بازار سنتی الغدیر، جمعه بازار و مرکز خرید بازار که اینجا را به شهری برای خرید و گشت و گذار بین مراکز خرید تبدیل کرده است. همچنین با ارفاغ می توان جنگل بونده آمل که نزدیک به محمودآباد قرار دارد و موزه گالری دیدی که در شهر ایزدشهر قرار دارد اما در مجاورت محموآباد واقع شده است را هم به لیست جاهایدیدنی محمودآباد که در سفر به این شهر می توان از آن ها بازدید کرد قرار داد.

جاهای دیدنی محمودآباد

اجاره روزانه ویلا و آپارتمان در محمودآباد

با اینکه محمودآباد یک شهر ساحلی به شمار میرود اما همه گردشگران معمولاً برای اجاره ویلا و اقامت در این شهر تمایل دارند در بخش ساحلی اقامت داشته باشند و اقامتگاه هایی در فاصله چند قدمی تا دریا را هم ترجیح می دهند. مهم ترین دلیل این اتفاق زمین های شالی هستند که در بخش جنوبی محمودآباد قرار دارند. زمین های شالی جذابیت های خاص خودشان را دارند بخصوص عطر برنجی که در فضا پخش می کنند اما به پای زیبایی های جنگل و کوه های سرسبز غرق در مه نمی رسند و از همه مهم تر این است که زمین های شالی در فصل تابستان و روز های گرم تابستان باعث می شوند هوای این مناطق در کنار گرمای طاقت فرسا، بسیار شرجی هم باشند بطوریکه گردشگران حتی نمی توانند برای یک دقیقه از ویلا و باد سرد کولر گازی خارج شوند.

به لطف این موضوع، ویلاها و اقامتگاه های محمودآباد هرچقدر از ساحل دورتر باشند و به زمین های شالی نزدیک تر، از قیمت های کمتری برای اجاره روزانه برخوردار هستند و چون تمایل گردشگران به اجاره ویلا ساحلی در محمود آباد است اکثر ویلاهای منطقه نیز در نوار ساحلی یا نزدیک به دریا قرار دارند و نکات مهمی را در خصوص اجاره روزانه این اقامتگاه باید در نظر بگیرید. همانند سایر شهر های ساحلی شمال کشور، فاصله ویلا تا دریا یکی از فاکتور های تعیین قیمت اجاره روزانه است و بعد از آن، نوع ویلا، امکانات و سرگرمی های اقامتگاه دیگر فاکتور های تعیین قیمت اجاره روزانه هستند.

اجاره ویلا در محمودآباد

بطور کلی بهترین اقامتگاه هایی که در محمودآباد به صورت روزانه اجاره داده می شود اقامتگاه هایی هستند که علاوه بر نزدیک بودن به دریا و نوار ساحلی، امکانات مطلوبی هم دارند مثلاً شما با رزرو اینویلا در محمودآباد که پلاک یک دریا هم شناخته می شود در یک اقامتگاه فوق العاده لوکسی هستید که فاصله آن تا ساحل در حد چند قدم است و از همه مهم تر، در یک اقامتگاه لوکس و شکیل امکانات و سرگرمی های بی نظیری مانند بیلیارد، فوتبال دستی، استخر سرپوشیده که در روزهای سرد سال مجهز به آبگرم می شود، آلاچیق و غیره هستید تا یک سفر و اقامتی رویایی را رقم بزنید.

اجاره ویلا در محمودآباد

در انتهای همه این موارد، می خواهیم یک نکته مهمی را اشاره کنیم که برای بسیاری از گردشگران می تواند مفید واقع شود. در طی این چند سال اخیر در نوار ساحلی محمودآباد از خشت سر گرفته تا سرخرود کلی آپارتمان و مجتمع های بزرگ ساخته شده و بسیاری از این آپارتمان ها با هدف اجاره روزانه واحد ها به گردشگران ساخته شده اند. آپارتمان ها شاید به اندازه ویلاها امکانات و سرگرمی های متعدد نداشته باشند و اقامتگاهی دربست نباشند اما یک مزیت بزرگی دارند. همانطور که گفتیم ویلاهایی که نزدیک به دریا هستند قیمت های بالاتری دارند و در حالت کلی، آپارتمان های مبله هم جزء ارزان ترین اقامتگاه ها در همه شهر های شمالی کشور از جمله محمودآباد محسوب می شوند بنابراین، با اجاره آپارتمان مبله ساحلی در محمودآباد نه تنها باعث کاهش محسوس هزینه های سفر می شوید بلکه در جایی اقامت دارید که در فاصله چند قدمی تا ساحل بوده و دارای ویو فوق العاده از ساحل و دریا می باشد.

اجاره ویلا در محمودآباد

بندر انزلی، شهری برای عاشقان تفریح و گردش

می رسیم به آخرین شهر از 5 مقصد برتر شمال کشور برای تعطیلات تابستان 1402 که بندر انزلی نام دارد. بندر انزلی در نوار ساحلی استان گیلان قرار دارد و شاید فاصله 5 ساعت تا تهران و مسیر طولانی 400 کیلومتری آن باعث شود بسیاری از گردشگران حاضر نباشند شهر های استان مازندران و فاصله 3 ساعته را رها کنید  و به بندرانزلی سفر کنند برای همین، اینجا می تواند شهری باشد که در عین جذابیت و خاص بودنش، خلوت تر از بسیاری از شهر های ساحلی هم باشد و به لطف کلی جای دیدنی و تفریحگاه های هیجان انگیز و متنوع، جایش بین برترین مقاصد شمال کشور احساس می شود. همچنین برای اجاره ویلا در بندر انزلی هم می توان گفت نزدیک به هزار اقامتگاه در این شهر و مناطق اطرافش هست تا گردشگران به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای بهترینی که می خواهند را برای اقامتی به یاد ماندنی در این شهر رزرو کنند.

جاهای دیدنی انزلی

جاهای دیدنی بندر انزلی

انزلی از معدود شهرهایی است که همه جور جاذبه دیدنی و گردشگری برای مسافرانش دارد. اگر عاشق بناهای تاریخی هستید جاذبه هایی همچون حافظیه، برج ساعت، کاخ میان موزه، بازار سپه، کلبه وحشت با داستان های ترسناکی که درباره آن گفته می شود، گورستان لهستانی ها و پل انزلی جاهایی هستند که برای شما وجود دارد، اگر عاشق تفریح هستید، گشت و گذار در تالاب نیلوفر معروف، مجموعه ورزشی گردشگری دریایی مارینا کاسپین با کلی تفریح آبی متنوع، پل غازیان، آکواریوم انزلی، پارک جنگلی بندر انزلی، موج شکن، دهکده ساحلی انزلی و منطقه محافظت شده سرخانکل که ویو فوق العاده زیبا و بی نظیری دارد تنها بخشی از جاهای دیدنی منطقه محسوب می شوند.

جاهای دیدنی انزلی

در کنار همه این جاهای دیدنی و تفریحگاه های فوق العاده در بندر انزلی، می توان گفت یکی از مهم ترین دلایل اینکه گردشگران بندر انزلی را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند تالاب نیلوفر است که بزرگترین تالاب نیلوفر ایران محسوب می شود و آنقدری زیبا و دوست داشتنی است که همه را شیفته خود کرده. در این تالاب شما سوار بر یک قایق می شوید و بین برگ های پهن و بزرگ نیلوفر و گل های زیبای نیلوفر قایق سواری می کنید و لذت می برید بماند که سوژه های بی نظیری برای عکاسی هم هستند. بطور کلی می توان گفت بندر انزلی شهری است که جاهای دیدنی خاص دارد و آنقدری جذاب و متنوع هستند که در یک سفر چند روزه نمی توان از همه آن ها بازدید کرد.

جاهای دیدنی انزلی

هر آنچه برای اجاره روزانه ویلا در بندر انزلی باید بدانید

از قدیم الایام تا به امروز، بندر انزلی یکی از شهر های متراکم در استان گیلان بوده یعنی جمعیت زیادی در یک شهر با وسعت نه چندان زیاد زندگی می کند برای همین، اغلب خانه های اینجا آپارتمان هستند بخصوص در مرکز شهر انزلی که بیشتر اقامتگاه ها برای اجاره روزانه، خانه و آپارتمان های مبله بوده و ویلا در خود شهر انزلی به ندرت یافت می شود. اما یک نکته مهم وجود دارد این است که همانند محمودآباد یعنی علاوه بر شهر محمودآباد، سرخرود در شرق و خشت سر و اهلم در غرب هم جزء محمودآباد حساب می شوند، بندر انزلی هم در واقع از کیاشهر و زیباکنار در شرق شروع می شود و تا رودسر در نزدیکی رضوانشهر ادامه دارد از این رو، با کلی منطقه محبوب مواجه هستیم مانند زیباکنار، کیاشهر، حاجی بکنده، گلشن، حسن رود، سنگاچین، کچلک و غیره که پر از ویلاهای خاص و بی نظیر هستند.

اجاره ویلا در انزلی

بطور کلی دو فاکتور مهم برای تعیین قیمت اجاره ویلا در بندر انزلی وجود دارد یکی امکانات و سرگرمی های اقامتگاه در کنار نوع اقامتگاه و دیگری، نزدیکی به جاهای دیدنی معروف بخصوص تالاب نیلوفر است. اگر با هدف گردش و تفریح می خواهید به انزلی سفر کنید، اجاره آپارتمان مبله یکی از بهترین گزینه ها برای سفری اقتصادی و خوش قیمت خواهد بود چراکه بیشتر آپارتمان های مبله در مرکز شهر انزلی قرار دارند و به طبع آن، دسترسی به جاهای دیدنی شهر و نقاط مهم آسان تر بوده و از طرفی هم آپارتمان های مبله در کنار تنوع بالا، قیمت های خیلی خوبی هم دارند. ناگفته نماند در خود شهر بندر انزلی ویلاهای متعددی هم به صورت روزانه اجاره داده می شود که بیشتر در بخش جنوبی شهر و نزدیک به زمین های شالی قرار دارند.

اجاره ویلا در انزلی

در سمت مقابل، اگر ویلا برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است و هدفتان از سفر به بندر انزلی، لذت بردن از امکانات و سرگرمی های اقامتگاه و تجربه اقامت در یک ویلای لوکس و رویایی بوده و بین جاهای دیدنی انزلی هم فقط می خواهید از تالاب نیلوفر بازدید کنید و سایر تفریحات شما رستوران گردی و تجربه طعم بی نظیری غذا های محلی گیلانی باشد، شهرها و مناطقی که در اطراف بندر انزلی قرار دارند مقاصد بهتری خواهند بود. بطور مثال اگر برای اقامت در انزلی، رزرو این ویلا را انتخاب کنید، نه تنها در یکی از لوکس ترین و جذاب ترین ویلاهای انزلی اقامت دارید که غرب شهر بندر انزلی واقع شده، بلکه ویلایی را انتخاب کردید که در عین لوکس بودن کلی امکانات مانند استخر سرپوشیده به همراه جکوزی، بیلیارد، فوتبال دستی و غیره دارد.

اجاره ویلا در انزلی

باباسفر، مطمئن ترین و ارزان ترین راه برای اقامت

تا اینجا که 5 شهر مهم و محبوب شمال کشور برای سفر در تعطیلات را معرفی کردیم و همه آن ها هم صد ها اقامتگاه از کلبه ها، اقامتگاه های بوم گردی، سوئیت های ارزان و آپارتمان های مبله تا ویلاهای لوکس و عمارت های تریبلکس با دنیای از امکانات و سرگرمی دارند بطوریکه همیشه گردشگران در خصوص انتخاب بهترین ویلا با توجه به بودجه و امکانات مورد نظر دچار سردرگمی می شوند. با این حال، راه های مختلفی برای اجاره ویلا روزانه در شمال هست که برخی راهی ارزان اما با ریسک بالا و برخی زمان بر و شاید گران قیمت باشند اما با ریسک کمتر. به عبارتی، تعطیلات فرصت محدودی را در اختیار گردشگران می گذارد و اجاره ویلا و سوئیت به روش سنتی و پیدا کردن اقامتگاه بعد از کلی گشت و گذار در شهر زمان قابل توجهی را هدر می دهد.

ما به شما می خواهیم سایت باباسفر را معرفی کنیم که آسان ترین، ارزان ترین و مطمئن ترین راه برای اجاره ویلا در شمال کشور و حتی سراسر ایران است. در سایت باباسفر شما در هر لحظه و هر کجا باشید کافیست شهر مقصد خود را به همراه تاریخ ورود و خروج وارد کنید تا تمامی اقامتگاه هایی که در آنجا به صورت روزانه اجاره داده می شود را مشاهد نمایید البته لازم به ذکر است تمامی اقامتگاه های درج شده در سایت باباسفر همگی توسط کارشناسان سایت بررسی شده اند تا از همه لحاظ مطلوب باشند و با بهترین و ارزان ترین قیمت ها در سایت درج شده اند. همچنین به لطف آسان بودن پروسه رزرو ویلا، ارائه بهترین قیمت ها و پشتیبانی 24 ساعته از لحظه ورود به سایت و رزرو ویلا تا لحظه پایان اقامت و خروج از اقامتگاه، باباسفر را به عنوان بهترین و مطمئن ترین راه برای اجاره روزانه اقامتگاه در سراسر ایران تبدیل می کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

امتیاز به این مطلب را از 1 تا 5 تعیین کنید

کاربر عزیز نظر شما بعد از تایید مدیریت سایت نمایش داده خواهد شد.