بهترین ویلاهای ساحلی شمال ایران برای تعطیلات

بهترین ویلاهای ساحلی شمال ایران اقامتگاه هایی هستند که ویو زیبا از دریا، امکانات و سرگرمی های متنوع و هیجان انگیز و قیمت های خوب دارند تا گردشگران تعطیلات فوق العاده ای را در این ویلاها برای خود رقم بزنند. اما بین شهر های شمالی کشور می خواهیم 4 مقصد محبوب را معرفی کنیم که در زمینه ویلاهای ساحلی حرف های زیادی برای گفتن دارند پس تا انتهای مطلب با باباسفر همراه باشید.

نوشهر، جنگلی بکر با ساحلی فوق العاده

اولین شهر از محبوب ترین شهرها برای اجاره ویلا ساحلی در شمال، نوشهر است. نوشهر مقصدی فوق العاده در استان مازندران است که در مجاورت چالوس قرار دارد برای همین، چون فاصله کمی تا تهران و کرج دارد یکی از محبوب ترین مقاصد بین گردشگران محسوب می شود یعنی کلاً 3 ساعت طول میکشد تا از تهران به نوشهر رسید هرچند در ایام تعطیلات این زمان شاید به 4 ساعت هم برسد. نوشهر منطقه ای با جنگل های فوق العاده می باشد اما شهری ساحلی بوده و نوار ساحلی اینجا هم دنیایی برای خودش دارد بخصوص حضور پلاژ های ساحلی مانند ساحلی سیترا که باعث شده گردشگران برای اقامت بین بخش ساحلی و جنگلی نوشهر دچار سردرگرمی شوند هرچند همیشه تقاضا برای اجاره ویلا ساحلی در نوشهر وجود دارد و اقامت در بخش جنگلی بیشتر به شرایط آب و هوایی برمیگردد.

جاهای دیدنی نوشهر

جاهای دیدنی نوشهر

چرا نوشهر تا این اندازه بین گردشگران و طبیعت گردان محبوب شده؟ قطعاً مسافت کمتر تا تهران دلیل مهمی است اما مهم تر از آن، جاهای دیدنی فوق العاده ای است که در جای جای این شهر قرار دارد از پارک های جنگلی و بزرگ تا تفریحگاه ها و پلاژ های ساحلی در کنار کلی رستوران و کافه که رستوران گردی را به یکی از محبوب ترین تفریحات بین مردم تبدیل کرده است. اکثر جاهای دیدنی نوشهر مناطق جنگلی هستند و در بخش جنوبی شهر قرار دارند برای همین، فرقی ندارد شما در بخش ساحلی نوشهر اقامت داشته باشید یا بخش جنوبی نوشهر چون تفاوت زمان و مسیر دسترسی به این جاذبه های دیدنی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی آنقدر نیست.

جاهای دیدنی نوشهر

اگر بخواهیم نگاهی به برخی از معروف ترین جاهای دیدنی در نوشهر بیاندازیم، به گفته گردشگران و طبیعت گردان مناطقی همچون دریاچه ارواح، پارک جنگلی سیسنگان، تنگ دار، دریاچه و سد آبیدر و تمامی آبشارهای اطراف نوشهر مانند آبشار دارو، چلندر و غیره جاهایی هستند که بازدید از آن ها در سفر به نوشهر الزامیست. اما این مقاصد گردشگری در منطقه جنگلی نوشهر قرار دارند و در بخش ساحلی، بجز نوار ساحلی فوق العاده، منطقه ای نمونه گردشگری هست با نام ساحل سیترا که گل سرسبد تفریحات و جاهای دیدنی در بخش ساحلی نوشهر محسوب می شود چون ساحلی فوق العاده با پلاژ ساحلی آقایان و بانوان بوده و همچنین نزدیک به 15 سال است که به عنوان منطقه نمونه گردشگری برگزیده شده.

جاهای دیدنی نوشهر

هر آنچه برای اجاره روزانه ویلاهای ساحلی در نوشهر باید دانست

بطور کلی شهر های ساحلی استان مازندران به دو بخش تقسیم می شوند. برخی از شهر های ساحلی در قسمت جنوبی شهر جنگل های بکر و مناطق ییلاقی وجود دارد مانند رامسر و نوشهر و غیره و برخی از شهر ها در قسمت جنوبی زمین های شالی دارند. وجود زمین های شالی در جنوب این شهر ها باعث شده هوا در آن منطقه بسیار گرم و شرجی باشد بخصوص در روزهای گرم تابستان و به همین دلیل گردشگران هیچ تمایلی ندارند در بخش جنوبی این شهر ها اقامت داشته باشند. با این تفاسیر از آنجایی که نوشهر بجای زمین های شالی، مناطق بکر جنگلی دارد اگر تصور می کنید در این شهر اکثر گردشگران تمایل دارند در بخش جنگلی اقامت داشته باشند سخت در اشتباهید چون اجاره ویلا ساحلی در نوشهر هم به اندازه اجاره ویلا جنگلی طرفدارهای خاص خودش را دارد.

اجاره ویلا ساحلی در نوشهر

در شهر های ساحلی شمال کشور بخصوص شهر های ساحلی استان مازندران، جاده ای از وسط همه شهر ها عبور می کند با نام جاده مازندران به سیاهکلرود یا همان جاده ساحلی و این جاده در شهر های ساحلی به عنوان معبر اصلی شهر هم شناخته می شود اما نکته مهم این است که جاده ساحلی در این شهر ها ملاکی برای تعیین ساحلی یا جنگلی بودن اقامتگاه می باشد یعنی اقامتگاه هایی که در ضلع شمالی جاده ساحلی قرار داشته باشند به عنوان ویلای ساحلی و اقامتگاه هایی که در ضلع جنوبی باشند به عنوان ویلای جنگلی شناخته می شوند. در نوشهر اما، این جاده در بخش شرقی نوشهر به میدان امام خمینی میرسد و ادامه آن از بخش جنوبی نوشهر عبور می کند ولی در ضلع شمالی میدان، بلواری هست با نام بلوار امام رضا که تا میدان آزادی ادامه دارد و در ادامه هم بلوار شهید کریمی هست که این دو بلوار ملاک ساحلی یا جنگی بودن اقامتگاه در این شهر محسوب می شود.

اجاره ویلا ساحلی در نوشهر

از آنجایی که اجاره ویلا ساحلی در نوشهر طرفداران بسیاری دارد، در بخش ساحلی نوشهر ویلاها و اقامتگاه های مختلفی به صورت روزانه اجاره داده می شود که شامل ارزان ترین اقامتگاه ها از جمله سوئیت و آپارتمان های مبله تا لوکس ترین و گران ترین اقامتگاه ها شامل ویلاهای دوبلکس و استخردار و ویلاهای لوکس نزدیک به دریا هستند تا گردشگران با هر بودجه و امکاناتی که مد نظر دارند بتوانند بهترین اقامتگاه در بخش ساحلی نوشهر را رزرو کنند. این نکته را در نظر داشته باشید فاصله اقامتگاه تا ساحل یکی از ملاک های تعیین قیمت اجاره روزانه است ولی اگر امکانات و سرگرمی ها برای شما اهمیت بیشتری نسبت به فاصله تا دریا دارد، می توانید با رزرو این ویلا در بخش ساحلی نوشهر که فاصله بیشتری تا دریا دارد اما ساحلی محسوب می شود، از کلی امکانات و سرگرمی های متعدد مانند میزهای فوتبال دستی و بیلیارد و استخر سرپوشیده برخوردار شوید تا با خانواده یا دوستان اقامتی خاطره انگیز و فوق العاده را برای خود رقم بزنید.

اجاره ویلا ساحلی در نوشهر

متل قو، بهترین ساحل مازندران

لوکس ترین شهر در بخش غربی مازندران متل قو است و منطقه ای محسوب می شود که به لطف کلی برج و ویلاهای لوکس به پاتوق جذابی برای جوانان تبدیل شده و به ندرت پیش می آید متل قو را خلوت بیابید چه برسد به تعطیلات و روزهای آخر هفته که بلوار اصلی شهر بسیار پرترافیک می شود. متل قو هم شهری ساحلی است و لوکس بودن منطقه و کلی تفریحات بی نظیری که در هیچکدام از شهر های مازندران پیدا نمی کنید باعث شده دومین شهر از 4 مقصد برتر ساحلی شمال کشور متل قو باشد.

جاهای دیدنی متل قو

با همه تفریحات و جاهای دیدنی مختلفی که در این منطقه وجود دارد، اجاره ویلا ساحلی در متل قو هم دنیای خودش را دارد و با اقامتی چند روزه در این شهر می توانید تجربه یک اقامتی لوکس و به یاد ماندنی داشته باشید چون در متل قو کلی ویلای لاکچری با دنیایی از امکانات و سرگرمی هست و در ادامه هم می خواهیم شما را با نکاتی که برای اجاره روزانه اقامتگاه های متل قو لازم است بدانیم آشنا کنیم.

جاهای دیدنی متل قو

جاهای دیدنی متل قو

تمامی شهر ها یا اکثریت شهر های استان مازندران کلی جاذبه دیدنی و گردشگری دارند و حتی شهر های ساحلی هم دارای جنگل های بکر و مناطق فوق العاده برای گردش و تفریح دارند و هدف از سفر گردشگران به این مناطق هم گردش و گشت و گذار در طبیعت بکر منطقه است اما در متل قو شرایط فرق دارد. برخی از شهرهای مازندران کلی تفریحگاه هیجان انگیز دارند مانند نمک آبرود که در بخش جنگلی واقع شده اند اما تفریحات معروف متل قو در واقع تفریحات آبی هستند و در پلاژ های ساحلی این شهر ارائه می شوند. بین جاهای دیدنی متل قو، غار آبی دانیال مقصدی است که در دل طبیعت جوب شهر قرار دارد و بین غارنوردان و طبیعت گردان یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی شهر محسوب می شود و جاهای دیگری همچون مرکز خرید قو الماس خاورمیانه، کافه ها و رستوران ها و پلاژهای ساحلی آنقدری طرفدار دارند که همیشه شلوغ هستند.

جاهای دیدنی متل قو

بطور کلی می شود گفت متل قو شهری بیشتر برای تفریح است تا طبیعت گردی و گشت و گذار و گردشگرانی هم که به این شهر می خواهند سفر کنند هدفشان از انتخاب متل قو، تجربه سبک زندگی لوکس در اقامتگاه های لاکچری و استفاده از تفریحات آبی پلاژ های ساحلی شهر است. ناگفته نماند متل قو یکی از بهترین مقاصد شمال کشور برای رستوران گردی و کافه گردی است و چون اینجا شهری لوکس محسوب می شود، در جای جای مختلف منطقه بخصوص بلوار اصلی متل قو کلی کافه و رستوران وجود دارد که همیشه شلوغ بوده و اطرافش هم ترافیک های سنگینی مشاهده می شود.

جاهای دیدنی متل قو

تجربه اقامت متفاوت در ویلاهای لوکس متل قو

متل قو بطور کلی شهر گران قیمتی است و در این شهر هزینه ها از جمله هزینه های اقامت و اجاره ویلا در متل قو، خوراک، خرید، تفریح و غیره نسبت به سایر شهر های استان مازندران بیشتر می باشد. بخش قابل توجهی از هزینه ها صرف اجاره ویلا در متل قو می شود و نکات مهمی هستند که در خصوص اقامتی چند روزه در این شهر باید بدانید بخصوص اگر به دنبال راه های مختلف برای کاهش هزینه اجاره ویلا در متل قو هستید.

اجاره ویلا ساحلی در متل قو

متل قو شهری ساحلی است یکسری مناطق مهم دارد مانند برج های دوقلو یا برج های عظیم زاده، میدان اصلی متل قو، دریاگوشه، پلاژهای مهم و معروف و غیره و چون این مناطق بین گردشگران محبوب تر هستند، یکی از ملاک های تعیین قیمت اجاره روزانه اقامتگاه در این شهر شده اند. بدین منظور، ویلاهای نزدیک به ساحل و نزدیک به این مناطق مهم گران تر از سایر بخش ها هستند یعنی شما می بایست هزینه ای که برای اجاره یک ویلای لوکس در جنوب متل قو می پردازید را خرج سوئیت مبله در مجاورت برج های عظیم زاده کنید.

اجاره ویلا ساحلی در متل قو

با این حال، گردشگران در سفر به شهر های ساحلی معمولاً به دنبال اقامت در بخش ساحلی آن شهر هستند تا به دریا نزدیک تر باشند و در شهر های ساحلی معمولاً ویلاها و اقامتگاه هایی هستند که فاصله ای چند قدمی تا ساحل دارند ولی برای اجاره ویلا ساحلی در متل قو ذکر این نکته الزامیست نوار ساحلی این شهر بیشتر به پلاژهای ساحلی اختصاص داده شده ولی در اطراف متل قو مناطقی هست که به دلیل عدم وجود پلاژ ساحلی، ویلاهایی ارائه شده که در نزدیکی دریا واقع شده اند مثلاً شما می توانید با رزرو این ویلا که در شرق متل قو و شرق ساحلی سی سرا قرار دارد علاوه بر بهرمندی از امکانات و سرگرمی های متنوع در یک ویلای لوکس، در فاصله چند قدمی از ساحل هم اقامت خواهید داشت.

اجاره ویلا ساحلی در متل قو

نور، شهری بزرگ با ساحلی فوق العاده

نور شهرستان بزرگی است که از مناطق مختلفی تشکیل شده از جمله خود شهر نور، رویان، بلده، و طبیعتی که در بخش جنوبی شهر قرار دارد اما وقتی صحبت از اقامت و اجاره ویلا و اجاره ویلا ساحلی در نور می شود، منظورمان خود شهر نور است که در شرق رویان و مابین رویان و رستم رود یا ایزدشهر قرار دارد. شهر نور در بخش مرکزی ساحل استان مازندران قرار دارد و گردشگرانی که از تهران می خواهند به این منطقه سفر کنند، هم می توانند از جاده هراز استفاده کنند و هم جاده چالوس. نور نیز از جمله شهرهای ساحلی شمال ایران است که برای تعطیلات چند روزه می تواند مقصد ایده آلی باشد چون هم ساحل بکر و خوبی دارد و هم جنگل ها و مناطق خوش آب و هوایی هم در جنوبش واقع شده است.

جاهای دیدنی نور

جاهای دیدنی نور

نور شهری است که خوراک طبیعت گردی و گشت و گذار و تفریح است. اینجا در کنار جاذبه های گردشگری، طبیعت فوق العاده ای دارد که دلتان می خواهد روزها و ساعت ها در آنجا بنشینید و از ویو زیبای جنگل ها و کوه های سرسبز لذت ببرید. از آنجایی که نور یک شهرستان بزرگی در استان مازندران محسوب می شود، برخی از جاهای دیدنی فوق العاده زیبا فاصله قابل توجهی از خودر شهر نور دارند اما آنقدری جذاب و دوست داشتنی هستند که ارزش این زمان و مسافت را دارند. بطور کلی می توان گفت جاذبه های گردشگری همچون دریاچه الیمالات، آبشار آب پری، شهر بلده که زادگاه نیما یوشیج است و جایی بسیار خوش آب و هوا محسوب می شوند از محبوب ترین جاهای دیدنی نور هستند که بازدید از آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

جاهای دیدنی نور

در کنار جاذبه های دیدنی شهر نور که اغلب در بخش جنگلی و فاصله های چند ساعته تا مرکز شهر قرار دارند، اینجا ساحل بسیار بکر و دلنشینی هم دارد. در ساحل نور پلاژهای ساحلی متعددی وجود دارد و تفریحات متنوعی هم در این پلاژها ارائه می شود. از آنجایی که نور شهر توریستی و بسیار شلوغی محسوب می شود، در ایام تعطیلات ساحل شهر بسیار شلوغ می شود و جا برای سوزن انداختن در ساحل هم وجود ندارد.

جاهای دیدنی نور

اجاره ویلاها ساحلی نور در فاصله چند قدمی تا دریا

مثل بسیاری از شهر های ساحلی شمال کشور، جاده اصلی یا همان جاده ساحلی که از مرکز شهر نور عبور می کند ملاکی برای تعیین ساحلی یا جنگلی بودن اقامتگاه محسوب می شود. ویلاهایی که در بخش شمال جاده اصلی قرار دارند از فاصله 300 متری تا چند قدمی تا دریا، ساحلی محسوب می شوند. اگر نور را به عنوان مقصد سفرتان برای تعطیلات انتخاب کردید و به فکر اجاره ویلا ساحلی در نور هستید تا در جایی بکر و خلوت و فاصله چند قدمی تا دریا اقامت خود را سپری کنید، این نکته را باید در نظر بگیرید اکثر ویلاهایی که در بخش ساحلی نور قرار دارند درواقع در اطراف شهر قرار دارند و در مرکز شهر نور تعداد ویلاهای ساحلی که به صورت روزانه اجاره داده می شوند بسیار اندک هستند.

اجاره ویلا ساحلی در نور

در اطراف نور مناطق معروفی در بخش ساحلی هست مانند شهرک هایکاشن مابین نور و روبان یا شهرک تمیشان در مقابل پارک جنگلی نور که ویلاهای متعددی نزدیک به ساحل دارند اما بطور کلی باید این موضوع را هم در نظر بگیرید از آنجایی که گردشگران بیشتر تمایل دارند در بخش جنگلی منطقه اقامت داشته باشند، ویلاها و اقامتگاه هایی که در بخش جنگلی به صورت روزانه اجاره داده می شود بیشتر از ویلاهای ساحلی شهر هستند به همین دلیل شاید دستتان برای انتخاب بهترین ویلای مد نظر با توجه به بودجه و امکانات چندان باز نباشد اما هم در فاصله چند قدمی تا دریا اقامت دارید و هم در منطقه ای خلوت و دنج به دور از شلوغی ها خواهید بود تا از یک اقامتی آرامش بخش لذت ببرید.

اجاره ویلا ساحلی در نور

بین ویلاها و اقامتگاه هایی که در بخش ساحلی نور به صورت روزانه اجاره داده می شود، اگر به دنبال یک ویلای لوکس و پر از امکانات هستید تا دیگر نخواهید از اقامتگاه خارج شوید و از همه مهم تر، فاصله تا دریا برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است ما به شما رزرو این ویلا را پیشنهاد می دهیم چراکه این ویلا نه تنها دارای امکاناتی از جمله استخر سرپوشیده است، بلکه در فاصله چند قدمتی تا ساحل قرار دارد یعنی در کنار ویو به سمت دریا، زمانی که از درب ویلا خارج می شوید، ساحل در مقابل شمار قرار دارد.

اجاره ویلا ساحلی در نور

بابلسر، بهترین شهر ساحلی شرق مازندران

در شرق مازندران شهر های ساحلی معروفی هست مانند بابلسر و فریدونکنار که به واسطه جاهای دیدنی، پلاژ های ساحلی و شهرک های لوکس و معروف کلی طرفدار دارند اما به جرأت می توان گفت بابلسر محبوب ترین شهر ساحلی در شرق مازندران است چون از جاذبه های دیدنی و تفریحگاه های متعددی برخوردار است و در مجاورت دو شهرک لوکس و معروف خزرشهر شمالی و جنوبی نیز قرار دارد. محبوبیت بالای بابلسر بین گردشگران باعث شده اینجا صد ها اقامتگاه برای اجاره روزانه به گردشگران داشته باشد و هر نوع اقامتگاهی از ارزان ترین ها که شامل آپارتمان های مبله و سوئیت های نقلی تا ویلاهای لوکس و پنت هاوس های بی نظیر با دنیای از امکانات و سرگرمی ها داشته باشد تا گردشگران برای اجاره ویلا ساحلی در بابلسر دستشان برای انتخاب بهترین اقامتگاه باز باشد.

جاهای دیدنی بابلسر

جاهای دیدنی بابلسر

بطور کلی جاهای دیدنی بابلسر را می توان به جنگل و ساحل ختم کرد چون گردشگرانی که به این شهر زیبا و دوست داشتنی سفر می کنند یا کل مدت سفر را به گشت و گذار بین جاهای دیدنی و مناطق جنگلی جنوب بابلسر می پردازند یا فقط در ساحل هستند و از تفریحات ساحلی شهر لذت می برند. اما اگر عاشق گشت و گذار و طبیعت گردی هستید و گردش و تفریح مهم ترین هدف شما از سفر به شمال کشور است تا ماندن در ویلا هرچند پر از امکانات و سرگرمی باشد، در شهر بابلسر کلی جاذبه دیدنی هست مانند پل معلق بابلرود، منطقه ساحلی میرود با کلی تفریحات آبی هیجان انگیز، سد عرب خیل، شهرک ساحلی کرفون و خزرشهر شمالی، روستای گالشکلا و جنگل های بکری که در اطراف بابلسر قرار دارند.

جاهای دیدنی بابلسر

بهترین زمان برای سفر به بابلسر و گشت و گذار در این شهر از اواخر تابستان تا اواخر پاییز و فصل بهار است چون در این زمان بابلسر بهترین شرایط آب و هوایی را دارد. به لطف زمین های شالی که در جنوب بابلسر و شهر مجاورش فریدونکنار قرار دارد، بخش جنوبی بابلسر در روزهای گرم تابستان در کنار هوایی بسیار گرم زیر آفتاب سوزان، بسیار شرجی هم هست تا گشت و گذار را برای گردشگران دشوار کند.

جاهای دیدنی بابلسر

از سوئیت تا پنت هاوس در نوار ساحلی بابلسر

بابلسر منطقه فوق العاده ای برای اقامت در نوار ساحل و نزدیک به دریا است چون تقریباً تمام گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند یا در مرکز شهر می خواهند باشند یا در بخش ساحلی و نزدیک به دریا از این رو، در بخش ساحلی بابلسر انواع  و اقسام اقامتگاه ها از ارزان ترین سوئیت ها و آپارتمان های مبله تا ویلاهای لوکس و مجللی که پر از امکانات و سرگرمی هستند به صورت روزانه اجاره داده می شود. با اینکه در بخش ساحلی کلی اقامتگاه هست اما محبوبیت بالای نوار ساحلی شهر بین گردشگران باعث شده در ایام تعطیلات اینجا بسیار شلوغ باشد و همچنین این نکته را هم باید در نظر گرفت با اینکه اقامتگاه برای اجاره ویلا ساحلی در بابلسر به وفور وجود دارد اما در ایام پیک یعنی تعطیلات چند روزه، اگر دیر اقدام به رزرو کنید متوجه خواهید شد تمامی اقامتگاه ها اجاره داده شده اند.

اجاره ویلا ساحلی در بابلسر

اگر به فکر گشت و گذار بین جاهای دیدنی منطقه هستید و چندان به امکانات و سرگرمی های اقامتگاه اهمیت نمی دهید یا از طرفی به فکر کاهش هزینه های سفر بخصوص هزینه های اقامتگاه هستید، اجاره آپارتمان مبله و سوئیت مبله در بخش ساحلی بابلسر انتخاب ایده آلی محسوب می شود و این نکته را هم در نظر بگیرید برخلاف سایر شهر های ساحلی شمال کشور، فاصله اقامتگاه تا دریا در شهر بابلسر چندان روی قیمت اجاره روزانه آن تاثیر گذار نیست. در طرف مقابل، اگر به فکر یک اقامتی رویایی و لوکس هستید و با خانواده یا دوستان سفر کردید و می خواهید در ویلایی باشید که مملو از سرگرمی و امکانات متعدد است، می توانید با رزرو این ویلا ساحلی در بابلسر یا کلی مورد مشابه که روز به روز هم تعدادشان بیشتر می شود در ویلایی اقامت خود را سپری کنید که در فاصله چند قدمی از ساحل قرار دارد، از سرگرمی های مختلفی برخوردار است، اقامتگاه ظاهری لوکس و شکیل داشته و دارای استخر یا جکوزی هم می باشد.

اجاره ویلا ساحلی در بابلسر

ارزان ترین راه اجاره ویلا ساحلی در شمال ایران

از قدیم الایام و حتی تا به امروز، بسیاری از مردم به روش سنتی ویلا در شمال اجاره می کنند یعنی در این ایام تعطیلات که فرصت چند روزه محدودی هم هست، ابتدا بار سفر را می بنند و بعد از چند ساعت کلافگی در ترافیک های سنگین جاده به شهر مقصد می رسند و چند ساعتی هم از وقت خود را هدر می دهند تا با گشت و گذار در نقاط مختلف شهر شاید بتوانند ویلایی که مد نظر دارند را بعد از کلی بحث و چانه برای تخفیف اجاره کنند. اگر شما هم از این راه برای اقامت در شمال استفاده می کنید بدانید که به لطف امکان رزرو آنلاین ویلا از سایت باباسفر، بسیاری از مردم پیش از شما بهترین ویلاهای شهر را رزرو کرده اند و در عین حال که خیالشان از بابت اقامتگاه راحت است، زمان بیشتری هم صرف گشت و گذار و تفریح می کنند تا از این تعطیلات محدود به بهترین شکل استفاده کنند.


سایت باباسفر به عنوان پلتفرم رزرواسیون آنلاین اقامتگاه در سراسر ایران همواره سعی کرده تا با ارائه بهترین اقامتگاه ها در تمامی شهر های توریستی ایران بخصوص شهر های شمالی کشور و همچنین درج ارزان ترین قیمت ها بهترین و مطمئن ترین راه برای رزرو ویلا در شمال کشور را برای گردشگران ارائه دهد. برای اجاره ویلاهای ساحلی در شمال کشور بخصوص شهر های توریستی و معروف از بابلسر در شرق مازندران تا رامسر تا غرب مازندران در سایت باباسفر تنها با درج تاریخ ورود و خروج و شهر مقصد، با ویلاها و اقامتگاه هایی مواجه می شوید که همگی جزء بهترین ها بوده و توسط کارشناسان سایت بررسی شده اند تا با ارزان ترین قیمت ها روی سایت نمایش داده شوند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

امتیاز به این مطلب را از 1 تا 5 تعیین کنید

کاربر عزیز نظر شما بعد از تایید مدیریت سایت نمایش داده خواهد شد.